Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 195 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Kauniita muistoja ;__; Kauniita muistoja ;__;
Aku's Diner Aku's Diner
Kilju-Aku Kilju-Aku
Muumipappa ottaa kantaa Muumipappa ottaa kantaa
Torilla tavataan Torilla tavataan
NN-Kooste NN-Kooste
murha mysteeri murha mysteeri
Aina tervetullut Aina tervetullut
Penis ongelma Penis ongelma
Kiihkeä hetki. Kiihkeä hetki.
Niin saatana Niin saatana
Lol, Keskusta Lol, Keskusta
Läski Paskan vähähiilihydraattinen dieetti Läski Paskan vähähiilihydraattinen dieetti
Nauruvittula Nauruvittula
Pimeitä mietteitä Pimeitä mietteitä
Suklaajuna Suklaajuna
Autopesula. Autopesula.
Mind fuck Mind fuck
siitoin siitoin
eeässää eeässää
Tuukka Virtaperko -kokoelma 5 Tuukka Virtaperko -kokoelma 5
jeesus siikaretilaisen evankeliumi :DDDD jeesus siikaretilaisen evankeliumi :DDDD
On siellä paskaakin On siellä paskaakin
mustanaamio menee grillille mustanaamio menee grillille
 1 076 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto
02.07.2018 18:23:43
[ + 8 - | ]

Ennen & nykyään

[14332] [Ennen-_-nykyaan-(Dude-of-Doom,-ti-9.11.2010).jpg] [0.18 MB] [640x1133] [] []
Ennen-_-nykyaan-(Dude-of-Doom,-ti-9.11.2010).jpg

naurunappula

(682)  · 

paint

(334)  · 

jonne

(68)  · 

vitun köyhät

(5)
02.07.2018 19:38:54
#70810 [+-] Piilota Suosittele

70802 niinpä, silloin ihminen ei tuntisi itteesä hyödyttömaksi jonka johdosta monet sairaudet parantuisi esim masennus

19.05.2019 10:50:45
#203665 [+-] Piilota Suosittele

25mk ; 80penniä? Mitä vittua, toi 80 penniä ei tee mitään järkeä tuossa? Pantit oli vuonna nakki ja papu
(1977 jälkeen) 50 penniä per lasipullo, sitten nousi 1L lasipullon pantti 1mk joskus 1980 luvulla, -90 luvun alussa pantti taisi nousta niin että 1-1,5L pullot oli 2mk? pantti, lasi pullot alle 1L oli 50penniä ja pikku muovipulloista (Jaffat) + tölkeistä ei saanut panttia. Joskus 1994-1995 tölkit ja 0,5L muovipullot oli 1mk pantti ja ennen vuotta 1998 pantit oli seuraavat: alle 1L lasipullot ja alkon pullot 0,5mk, tölkit ja 0,5L muovipullot 1mk, 1-1,5L muovipullot ja vanhat yli 0,9L lasi limupullot 2,5mk. Nyt ne on euroissa ja en tiedä mitä niistä saa?
T: ex-pullon kerääjä nulikka

[ 2 viestiä | ]