Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 120 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Jeesus. Jeesus.
Olemme bienet söbö, nöbö ja Tytti Olemme bienet söbö, nöbö ja Tytti
Olisit äänestänyt paremmin! Olisit äänestänyt paremmin!
filateliaa filateliaa
Ikuinen onnellisuus. Ikuinen onnellisuus.
Saattaa sittenkin olla vielä omakuva Saattaa sittenkin olla vielä omakuva
läski-paska png'd läski-paska png'd
Sihteeri. Sihteeri.
Power of Boobs Power of Boobs
Maustemies Maustemies
Naurunappula Girl ;) Naurunappula Girl ;)
Mikki neekerinä Mikki neekerinä
Vanhanen Vanhanen
Enkeli Enkeli
Mamumiehen seikkailut 1-6 (Falco) Mamumiehen seikkailut 1-6 (Falco)
Muumipappa ottaa kantaa Muumipappa ottaa kantaa
Muumibyl (Virallinen Falco 1-v juhlasarjakuva) Muumibyl (Virallinen Falco 1-v juhlasarjakuva)
Bagdad Badass Bagdad Badass
Muikkunen Muikkunen
Severi-kooste Severi-kooste
rahkapihan_tuho.jpg rahkapihan_tuho.jpg
Niiloa vituttaa Niiloa vituttaa
Läheltäpitimies s2e1-4 (Pastilli_Peku) Läheltäpitimies s2e1-4 (Pastilli_Peku)
Naurunappulan juttukuva Iltalehdessä, Feimii tarjolla :) Naurunappulan juttukuva Iltalehdessä, Feimii tarjolla :)
 867 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.65 MB, 1 tiedosto, 04.07.2018 16:42:04
[ + 6 | ]

kesän hittielokuva

[14413] [kesan-hittielokuva-(mannetus,-pe-30.5.2014).png] [0.65 MB] [640x844] [] []
kesan-hittielokuva-(mannetus,-pe-30.5.2014).png

naurunappula

(682)  · 

markoboy

(8)
04.07.2018 21:18:08
#71520 [+-] Piilota Suosittele

Katsoin kerran yhden videon tuolta ja totesin ei vittu mikä läski juoppo, kun nassutti jotain makkaraa.
En tajua mikä tekee tuosta edes kiinnostavan.

28.08.2018 16:11:45
#88611 [+-] Piilota Suosittele

71427

>>71520
Ehkä se on just se et kaikki pitää sitä luuserina, ja sitten huomaavat kuinka paljon paremmin heillä ittellää on jutut. Ja myös luuseritkin voi olla viihdyttäviä kun ovat niin luusereita.

28.08.2018 16:33:52
#88627 [+-] Piilota Suosittele

88623 No kyllä itelläkin tuntuu joskus siltä et vaikka esimerkiksi niilo22 tapasia jätkiä ei vaan vittu voi olla. Mut niilokaan ei oo kertaakaan millään tapaa näyttäny ettei olis niin tyhmä kuin antaa itsestään näyttää et kai sit niin vitun tyhmiä tyyppejä vaan on olemassa :D

[ 8 viestiä | ]