Oi perkele ku olis semmonen if-then simulaattoriklnelaite olemassa...ni laittaisin että year=1985 If nöy tummapakolaisperkele (irak, somppu, syyria, afganistan,turkki)Suomeen Then mimmonen olis meno nyt Härmässä
Ja sitte vois kysästä että kanattiko.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Onnellinen pariskunta.
Suomi mainittu!
Hattupäinen koira
Sonja
Läski Paska mc dolanissa
Muumikrapula
Rötv
svarzeneggeri sarjakuva (itse tehty). -- (Sakolut, ma 28.6.2010)
painttaiteilioiden vallankumous
Perinteitä kunnioittaen
ES on parasta kuumana
Nappulan muinainen etusivu
läski paska tuntee itsensä ahdistuneeksi
Kannattajat
Olen kotona
intti nykyaikana
Varaluukku
Syödään se puuro
Se oli tonnin pekoni
Läski Paska kusee (garlbarks)
Naurunappulan juttukuva Iltalehdessä, Feimii tarjolla :)