Tolla ämällähän on joku pahimman asteen viherkupla/safe space-mielialahäiriö. 99% videoiden arvioinneista ja kommenteista on negatiivisia, mutta luonnollisesti tää ei muuta tee kuin estää videoidensa arvioinnit ja kommentoinnit ja syyllistää kaikkia negatiivisia kommentteja pistäneitä rasisti-fasisteiksi yms. Saa myös mielenkiintoisisa älynväläyksiä esim Trumpin voittaessa vaalit tää latas videon, jossa pyrki pelottelemaan lapsia sillä kuinka "pahat ihmiset" on ottaneet vallan, "eivätkä ole menossa vähään aikaan pois". Hänessä itsessään ei luonnollisesti ole mitään vikaa. :-D
[
2 viestiä
|
]
⭰
Herra Törni/Thorne
Sieg Howl
jaksuhail
Hitlerin ampuja oli hieno mies
Totuus
arje apu
Paradrop song
Honey Nut Gestapos
Todellisen johtajan tunnistaa hulmuavista lahkeista
Slayjerin muija
Jaxulovea!
Psyyke
Näillä voitetaan kaikki kisat.
Natsin välipala
Kuulin että Avicii kuoli.
sotaspurdo
Sama suunta
Ich bien reich himmel aghtung!
🤔🤔🤔
Hitler did nothing wrong
kalassa
Viimeisin löyty eli idam merkkinen lukko. Luultavasti harvinaine