Hömph Hömph
Turppi hyppää ? Turppi hyppää ?
Pers pano Pers pano
Purilaisia Purilaisia
America... America...
Ja ne ei ottanu mun level 99 armorii ollenka todest Ja ne ei ottanu mun level 99 armorii ollenka todest
tissit tissit
Puolapuut Puolapuut
hmm.... hmm....
Kesäinen kettu talven keskelle :3 Kesäinen kettu talven keskelle :3
Hän oli hyvä mies Hän oli hyvä mies
yulia nova yulia nova
Apustaja olut Apustaja olut
Tissit Tissit
Mrilevain lentää pihalle R-kioskista Mrilevain lentää pihalle R-kioskista
IHMISYYDEN SYNKKÄ HISTORIA IHMISYYDEN SYNKKÄ HISTORIA
älykkyyskurvi älykkyyskurvi
Paint-joulukalenteri Luukku 4 Paint-joulukalenteri Luukku 4
Yhy Yhy
Ozzy Ozzy
reddit intellektuelli reddit intellektuelli
et saa tortillaa >:3 et saa tortillaa >:3
tassua päälle :3 tassua päälle :3
Ihana Maria Ihana Maria
 814 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 30.08.2018 10:27:42
[ + 3 | ]

Reaktioni vaateostoksilla

[16832] [exuqpg5q.mp4] [0.18 MB] [262x350] [] []

09.11.2020 23:36:59
#408177 [+1] Piilota Suosittele

Kävin vuosia sitten "trendi" vaateliikkeessä. Polvista puhkotut hapsufarkut 129,90€. Saatanan -80 luvun neonväri verkkolippis 79,90€. Converse kopiot jotka muistutti sirkuspellen kenkiä 79,90€ (Samalla hinnalla saa aidot converset). T-paita simpanssin naama ; teksti chill painatuksella 39,90€. Reaktioni liikkeeseen, sama kuin kaverilla klipissä.

[ 2 viestiä | ]