hampilääkäris hampilääkäris
brasilialaisten tapa torjua ilmastonmuutosta brasilialaisten tapa torjua ilmastonmuutosta
Pikachu Pikachu
dramatic chipmunk dramatic chipmunk
hyvää joulua hyvää joulua
Hyvää paskaa Hyvää paskaa
kannnaa kannnaa
Onko tiede mennyt tällä kertaa liian pitkälle? Onko tiede mennyt tällä kertaa liian pitkälle?
purrito purrito
aina mahtuu aina mahtuu
joulun tunnelmaa ei voita mikään joulun tunnelmaa ei voita mikään
metrakitin tehari metrakitin tehari
Luukku 12 Luukku 12
Tissiä lauantaihin Tissiä lauantaihin
Pylly Pylly
joulukissi joulukissi
säästä vesilaskussa säästä vesilaskussa
joulukortit postiin joulukortit postiin
CEO rekt'd CEO rekt'd
Börh ! Börh !
joulu ja välipäivät joulu ja välipäivät
Ostin itelle joululahjaksi z150 ja ääni on ok hyvä Ostin itelle joululahjaksi z150 ja ääni on ok hyvä
aurinko lämmittää :3 aurinko lämmittää :3
Tissit Tissit
 798 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.2 MB, 1 tiedosto, 24.02.2021 09:46:07
[ + 4 - | ]

näyttää kalliilta

[51968] [0.mp4] [3.2 MB] [480x854] [] []

kallis

(16)  · 

tukki

(6)  · 

haarukka

(11)
25.02.2021 19:36:57
#442017 [+-] Piilota Suosittele

Ei vittu. Kone pitää huoltaa. Letkut tarkistaa ja muuta paskaa. Se on perseestä, mutta SE PITÄÄ TEHDÄ 2 KERTAA VUODESSA!

Hydrauliikan pitis laittaa muuten stoppi vähän ku hissi jos pettää, ja niin yleensä onkin. Tän tarinaa en tiedä.

[ 4 viestiä | ]