Horatio-kooste 2 Horatio-kooste 2
Uusi maailma Uusi maailma
Trying To Find A Doctor at an Anti Vaccine Rally Trying To Find A Doctor at an Anti Vaccine Rally
Kaikille ilmainen neekeri-passi Kaikille ilmainen neekeri-passi
"Peitän naapurin pahoinpitelyn näin" "Peitän naapurin pahoinpitelyn näin"
Dominoes vai Subway? Dominoes vai Subway?
Täydellinen lisäravinne Täydellinen lisäravinne
Kebabhuumoria 1-6 (Realisti) Kebabhuumoria 1-6 (Realisti)
"Mitä asiaa? >:3 ...ai jaa :3" "Mitä asiaa? >:3 ...ai jaa :3"
Haha, minä myös Haha, minä myös
sukupuoli neutraali sukupuoli neutraali
Friendzone Friendzone
Bless this post :3 Bless this post :3
Aamuraportti Aamuraportti
Letku Letku
"Tuu käymää mun luolassa." -Ystäväsi Hagriller "Tuu käymää mun luolassa." -Ystäväsi Hagriller
"Sä oot jo tuhannen pillun päreinä" "Sä oot jo tuhannen pillun päreinä"
Asadilla on masennus Asadilla on masennus
Läski Paska kokeilee eri musiikkityylejä Läski Paska kokeilee eri musiikkityylejä
Juokse, dännänänäänänä Juokse, dännänänäänänä
after anal after anal
Kinkkupastaa Kinkkupastaa
Pedari Pedari
Olympia kulta on taattu Olympia kulta on taattu
 727 näyttökertaa, 10 viestiä, 2.01 MB, 1 tiedosto
05.09.2018 20:15:15
[ + 3 | ]

Aamupalan teko masiina

[17260] [tiedosto.png] [2.01 MB] [1500x1200] [] []
tiedosto.png

nakki

(44)  · 

muna

(135)  · 

kahvi

(118)  · 

paahtoleipä

(10)  · 

hyödyke

05.09.2018 21:42:11
#92095 [+-] Piilota Suosittele

>>92012
Minä syön jos on tarjolla ja eikös nykyään sanota, et pitäs vetää kaikki läskit heti aamusta ja iltaa kohdin sit himmailla?

06.09.2018 08:19:13
#92223 [+-] Piilota Suosittele

>>92140
Kyse oli vissiin siitä, et proteiinit pitäs vetää aamusta niin illalla vois ottaa rennommin eikä lihois vaikka söiski enempi.

06.09.2018 14:33:59
#92450 [+-] Piilota Suosittele

Ei kiitos. On jo rasvakeitin ja riisinkeitin. Harkittin monitoimikonetta, mutta alkaa oleen jo työtasot täynnä.

03.11.2018 00:00:09
#117317 [+-] Piilota Suosittele

117170

Osaan kyllä ihan yhtähyvin kuin keitinkin, joka tosin vaan huolehtii, ettei pala pohjaan jos vaikka sammun kesken keiton ja pitää sen mukavan lämpimänä siihen asti kun krapulassa herään. Ei se nyt hullumpi 20€ sijoitus ollu ja varsinkin halusin Thaikkurouvan vähittäismyyntiä tukea.

[ 10 viestiä | ]