Historian valkopesun synty Historian valkopesun synty
Sisäkkö robotille jatkoa Sisäkkö robotille jatkoa
Hengellinen pelastus Hengellinen pelastus
minjon minjon
He vihasivat häntä, koska hän puhui totta He vihasivat häntä, koska hän puhui totta
Astut salkku huoneeseen 5 vartiotykin kanssa Astut salkku huoneeseen 5 vartiotykin kanssa
spooky dorifto spooky dorifto
Tarjolla uusi proteiini jogurtti Tarjolla uusi proteiini jogurtti
Vitun sale Vitun sale
Haamujeesussaaren infiltraatiotehtävä Haamujeesussaaren infiltraatiotehtävä
Kuolleen kissan kultti Kuolleen kissan kultti
Ruokaa? Ruokaa?
Kummeli Kummeli
Eipä kestä Eipä kestä
Tannan on dolmio paivva Tannan on dolmio paivva
Flash AAA Flash AAA
Ilman Hitleriä Ilman Hitleriä
Whee! Whee!
puu sauna puu sauna
Kevyttä ja herkullista porkkanaa. Kevyttä ja herkullista porkkanaa.
Pasi ja Anssi Pasi ja Anssi
Pahin tuholainen Pahin tuholainen
Koppi pois tieltä Koppi pois tieltä
Rahaa palaa Rahaa palaa
 842 näyttökertaa, 2 viestiä, 19.8 MB, 1 tiedosto, 29.02.2020 02:26:18
[ + 5 | ]

muna tuli ensin

[40175] [0.mp4] [19.8 MB] [960x1711] [] []

lintu

(180)  · 

muna

(135)
29.02.2020 06:53:58
#312737 [+-] Piilota Suosittele

Voe vittu ku oli ihanata. Ihammuistu mieleen ku meillä oli pesiviä untulaatteja sillon aikonnaan. Ja oli perkeleen kesyjäki, lenteli pään päälle ja olokiille, tuli näkertämmään nokkaa ja korvia. Vittu vieköön. Oli ne ihania. Nää saatanan nykyset, ny jo kolomas pariskunta nii helevetim frigidit. Saa etes omia siemenijjään kustannettua, mutta mullapa o sunnitelma. Otan ne vielä joku kerta kiinni ja raiskautan ne toisillan niin rupijavat munimaan, perkele.

Tai sitte e. Nuo nymfit kyllä kustantaa ittesä takas kuhan vaa vähä malttasivat kasvaa aikasemmiksi. Hihihihi. Hihihiii. He.

01.03.2020 05:53:17
#313124 [+-] Piilota Suosittele

>>312737
Pure evil >:)

Meillä oli penskana 3 lemmikkilintua ulkoa kaapattua ennen ku edellistä edellinen koira kerkes tappaa, ja yks orava joka aikuistuttuaan kävi aina välillä silti kylässä.

Opetin koiran olemaan tappamatta sitä ja annoin sen kiipeillä Rontti vol. 3/6:ttä pitkin sen kehoa. Se teki piikkisapeleillaan kivat selkähieronnat välillä myös meille.

Yhen linnun hautasin kun vol. 2 tappo sen. olin 10v.

[ 2 viestiä | ]