somali edelman somali edelman
Vasemmistolainen taideteos Vasemmistolainen taideteos
ensilento japaniin ensilento japaniin
greta thunderbörg greta thunderbörg
Ennen ja jälkeen Ennen ja jälkeen
suomalaisen asialla suomalaisen asialla
Gianna michaels Gianna michaels
juominen juominen
nagis epic skillz nagis epic skillz
myyntimies myyntimies
hitler soittaa kitaraa hitler soittaa kitaraa
training with bear training with bear
Uudet farkut Uudet farkut
true crime true crime
Kesäkuumalla :3 Kesäkuumalla :3
penis penis
ihmiskopteri ihmiskopteri
siinä on sen nimi siinä on sen nimi
pikkujätkän sahaamista pikkujätkän sahaamista
Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki
lyhyt matka kalaan lyhyt matka kalaan
Muumiturhapuro Muumiturhapuro
Hyvä peli Hyvä peli
Tessa Fowler Tessa Fowler
 809 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.33 MB, 1 tiedosto, 14.09.2018 18:09:34
[ + 2 | ]

rikastettu kävelyretki


kuvaaminen

 · 

puhos

 · 

itäkeskus

(12)
14.09.2018 19:02:54
#96606 [+-] Piilota Suosittele

WAU kuinka rohkeaa käytöstä, olet kunniaksi isänmaalle! vittu eikö oo parempaa tekemistä ku neekerien kiusaaminen?

14.09.2018 19:19:38 | 19:22:54
#96614 [+-] Piilota Suosittele

Siinäbäpä sitä on. Kaikki katsovat vihaisesti kun ohi kävelee. Tuosta tulee nopeesti mellakka kuten aikaisemmin nähty. Ovat vihaisia maahantulijoita. Kokoajan vihaisia katseita ja huutoja. Omivat koko paikan. Hienosti...

14.09.2018 20:51:24 | 20:53:35
#96648 [+-] Piilota Suosittele

Joop....
"Mitä sä sit teet täällä?"
"Mä edustan. oon edustaja..."

Joop. Oonko mä sitten kauppojen edustaja kans? Ei jumankauta. ja tollasia talidomeja tuodaan vielä lisää.
Nyt alan ymmärtämään mitä se meinaa. Muutama kuukausi sitten malmilla etsittiin uimahallia johon viedään tavaraa. Pysähdyttiin kadun viereen ja hetken kulttua liikkeestä tuli vastaavalla asialla oleva jannu. Mitä te siinä.. Tämä meidä alue. Pois pois. Lähde pois. Sanoin, että etsitään liikettä mihin toimitamma tavarat. Rupesi pyyteleen lisädataa omistajan elkein. Sitten piti nousta autosta ja kysyä josko haluaa oikeasti tietää....

Lähti sitten takaisin liikkeeseen.

14.09.2018 22:06:39
#96680 [+-] Piilota Suosittele

Se on kai ok että suomessa ulkomaalaiset valtaavat kokonaisia osia kauppakeskuksista ja kaupungin osista? kts. ruotsi. (Ei sitä oikein voi isolla alkukirjaimella enää kirjoittaa.)

[ 11 viestiä | ]