Kill it with fire! Kill it with fire!
Unbearable situation Unbearable situation
Totuus savukkeista Totuus savukkeista
Jouko Piho Jouko Piho
Reuha Reuha
Puutarhanhoitoa Puutarhanhoitoa
Ai ihan kaikille ??? Ai ihan kaikille ???
minä autan :3 minä autan :3
ranskalaista ranskalaista
Nightsatan and the Loops of Doom (k-16) Nightsatan and the Loops of Doom (k-16)
Pesukettu Pesukettu
Psykedeeliset tassut Psykedeeliset tassut
Siitäs saat >:3 Siitäs saat >:3
Lambi of God Lambi of God
Siivouspäivä Siivouspäivä
Kukkaset Kukkaset
Itku / kakka Itku / kakka
Varastomiehen selviytymiskeino Varastomiehen selviytymiskeino
Pizzaa Pizzaa
Leikkihebuli Leikkihebuli
vihreän huoneen kaasut vihreän huoneen kaasut
Tietäisinpä minäkin Tietäisinpä minäkin
Kikkailija Kikkailija
Ihan tervettä meininkiä Ihan tervettä meininkiä
 928 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.33 MB, 1 tiedosto, 02.10.2018 16:25:35
[ + 10 | ]

Sesonkikamat on jo myynnissä

[18667] [fok-it.jpg] [0.33 MB] [1917x629] [] []
fok-it.jpg

fok it

(15)  · 

fok_it

(16)  · 

strippi

 · 

joulu

(260)  · 

sesonki

02.10.2018 21:04:22
#104414 [+-] Piilota Suosittele

104247

Ja itse haikailen paksujen veronpalautusten perään, että sais uutta rautaa tähän toasteriin. Tosin en 90% varmuudella vieläkään vaihda Nvidia-masterraceeen vaan pitäydyn punaisessa leirissä AMD:llä

[ 3 viestiä | ]