joulu meni joulu meni
ai ei maksuväline kelpaa ai ei maksuväline kelpaa
peliteollisuus peliteollisuus
Rakennusmies Rakennusmies
UWU UWU
miksi liityit armeijaan miksi liityit armeijaan
haluaisin puhua johtajalle haluaisin puhua johtajalle
Tissit Tissit
mutsi ei nyt jaksa mutsi ei nyt jaksa
catman catman
Realdoll Realdoll
JÄTÄ JÄMÄT? JÄTÄ JÄMÄT?
ähläminkarkoitin ähläminkarkoitin
based based
lusikan toiminta lusikan toiminta
basso potkii basso potkii
ammattimiehet asialla ammattimiehet asialla
lisää neekereitä HESEDISHUUN lisää neekereitä HESEDISHUUN
Yle työhaastattelu Yle työhaastattelu
Kun Hapsi ja Valupertti tapasivat ensi kerran Kun Hapsi ja Valupertti tapasivat ensi kerran
Persevä Persevä
Ihana nainen Ihana nainen
annas ku mä vähän autan annas ku mä vähän autan
Kuun takapuoli Kuun takapuoli
 892 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.38 MB, 1 tiedosto, 15.12.2018 12:33:48
[ + 4 | ]

Sähköautot on perseestä.

[21660] [ismo3.PNG.png] [0.38 MB] [642x454] [] []
ismo3.PNG.png

sähköauto

(22)
15.12.2018 14:48:57
#132849 [+-] Piilota Suosittele

Itselleni olisi kysymys heti alkuun mihin haluan vastauksia mielummin nyt.

1) Kun Sähkö-auton Li-Io:n akkupaketti on loppu 6 vuoden päästä, maksaako uusi akkupaketti 5000 / 10000 / 15000 Eur ?
2) Super-charger-asemia pitää oolla yhtä paljon kuin on polttoaine-asemiakin.
3) Mitä tapahtuu huolto-asemille ja niiden työntekijöille?

Tässä aluksi.

15.12.2018 17:23:37
#132915 [+-] Piilota Suosittele

Huvittavaa on se, että Teslalla ajava pukupelle kuvittelee tehneensä ympäristöteon sen ostaessaan. Mitä nyt Teslan tekeminen tuottaa enempi päästöjä ku mun Honda koko elinkaarensa aikana, mutta sehän nyt on sivuseikka..

15.12.2018 18:26:16
#132935 [+-] Piilota Suosittele

>>132915

Se väite siitä, että jokin tukeminen sähkö-auton ostajaa kohtaan pitää rahoittaa veronkorotuksilla. Teslan omistajaa tuettiin 12500 eurolla vuodessa investointitukea. Mistä se raha tuli? KOrotettiinko veroa jotta rikas voi ostaa 120 000 euron teslan?

15.12.2018 22:07:34
#132991 [+-] Piilota Suosittele

aivan. kun se energiamäärä mitä uudet sähköautot tarvitsee niin riittääkö sähköntuottokapasiteetti. olkiluoto floppi kait jo toiminassa mutta ei se riitä. sitten ne akkujen kierrätys. niitä ei ainakaan vielä ole tehty helposti kierrätetyksi.

veikkaampa että kustaan omaan nilkkaan ympäristön saastutuksesta.

mutta hei sähköhän tulee töpselistä tv: vihreät.

[ 9 viestiä | ]