Tämähän on jo perin vanha ja paljon mahtipontisempiakin on sittemmin tehty. Silti edelleen hyvin toimiva ja Trans-Siberian Orchestran Wizards in Winter on loistava musiikkivalinta.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Hiiop! :3
Kiipeilijä
Houseflippers..
hyvää joulua :3
Tää RDR 2 on aika lit
Asunto
Joulupikkuhousut
Venäläinen puutalo
house of pain
Jonkun homon mökki
Jouluvalot
Ammattimies ollut asialla
kiina
asunto saarella
Hirsitalon rakentaminen
Hissilappu
Ei mennyt niin kuin elokuvissa
T-Rex mayhem and ronsu
much bright
Ylläripylläri
Kissojen talo
yläkerran ukko ravaa jatkuvasti
Mitäs jos ostaisi pienen pläntin maata + tämmösen ?