Nii mites kävikään Nii mites kävikään
Raksa-punatukka Raksa-punatukka
Kestääkö? -Kestää. -Ei kestä... Kestääkö? -Kestää. -Ei kestä...
Feels good man ¦3 Feels good man ¦3
Train Simulator on päihitetty Train Simulator on päihitetty
Isän ja äidin ilonpäivä Isän ja äidin ilonpäivä
NPC-vitsi ei mukaile ihmisoikeuksia NPC-vitsi ei mukaile ihmisoikeuksia
Samma på svenska Samma på svenska
Salaiset ajatukset Salaiset ajatukset
tässä mää uimassa tässä mää uimassa
Viiden tähden palvelu :) Viiden tähden palvelu :)
se oli virhe :3 se oli virhe :3
Niin monelle tytylle käy näin Niin monelle tytylle käy näin
Paskalakki spotte'd Paskalakki spotte'd
hienot moovsit hienot moovsit
Nyt otettiin järeät aseet käyttöön Nyt otettiin järeät aseet käyttöön
Isäni on peräpohjolasta Isäni on peräpohjolasta
Juoksuhautojen sankari. Juoksuhautojen sankari.
säästöä säästöä
Parrakas rastahiuksinen mies Parrakas rastahiuksinen mies
Poliisi ampuu Poliisi ampuu
Gooby ples Gooby ples
Precious Precious
Attack on Mursu Attack on Mursu
 1 268 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 06.01.2019 03:25:55
[ + 16 - | ]
👑 Plussatuin 06.01.2019.

soijarouhe

[22572] [57e34524.jpg] [0.14 MB] [861x863] [] []
57e34524.jpg

nalle puh

(38)
07.01.2019 05:07:16
#142977 [+-] Piilota Suosittele

142496

142508

Nyt ihan asian kannalta, mikä vegetaristeja ja nykyään enemmissä määrin vegaaneja vaivaa. Siis vittu sentään.

Söisköhän ihmiset vähemmän lihaa, jos kävisivät teurastamolla vierailulla. Kynin ja pilkoin just 2 sorsaa ja yhen jäniksen. Oisin halunnu ottaa ne käpälät ja kuumakuivata jollekkin taikauskoselle idiootille (1500€/kpl ja saat hyvää lotto-onnea).

Ihminen on peto, ja syö myös LIHAA SAATANAN VIHERPIIPEROT!

07.01.2019 10:17:10
#143016 [+-] Piilota Suosittele

Mä kyl syön ihan terveyssyistä enemmän kasviperäistä proteiinia.
En siis kuitenkaan vältä punaista lihaa, noin 400g kuukaudessa.
Kana ja kala on sitten eri juttu.

Vaikka ihminen on ollut peto niin me ollaan totuttu syömään sitä mitä on sattunut kouraan, varsinkin arktisilla alueilla. Marjat, juuret, lehdet jne. Ei aina tullut kaadettua riistaa.

Ja aivan alussa me oltiin haaskaeläimiä, syömässä raatojen luuydintä.

28.12.2019 18:38:15
#287077 [+1] Piilota Suosittele

>>143016
Maksa on siitä fiksu, että se pyrkii säästämään vitamiinit ja hivenaineet kun niistä on pula. Ravintoa riittää kolmeksi päiväksi ihan heittämällä kunnes sitä aletaan polttamaan lihaksista ja lopulta rasvasta.

Melkein vuoden vanha ketju, mutta joku plussasi jonkun kommenttini täältä tänään tai eilen.

[ 5 viestiä | ]