Kuntoilija Hemuli ja Myy Kuntoilija Hemuli ja Myy
Katu neekeri Katu neekeri
Miettikääpä sitä Miettikääpä sitä
Elämä voittaa Elämä voittaa
hapsi pääsee pukille hapsi pääsee pukille
Suomi mies nauttimassa Suomi mies nauttimassa
Juhannus käyntiin Juhannus käyntiin
U wot m88 1 U wot m88 1
Repostnik näkee traktorin Repostnik näkee traktorin
Nyt loppuu se älämölö Nyt loppuu se älämölö
nyt tulee soosia nyt tulee soosia
Retkellä Retkellä
Aput laivalla Aput laivalla
Nakuankka paskalla Nakuankka paskalla
Apujen diskobileet Apujen diskobileet
Rainbow trololo Rainbow trololo
Selänne Selänne
Ihana nainen Ihana nainen
Hot fuzz Hot fuzz
Tesla Tesla
bilejuna bilejuna
Milo Talvella Milo Talvella
Awoo Awoo
Nää on tällein Nää on tällein
 1 022 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 19.03.2019 15:18:03
[ + 6 | ]

Kultamunat kuoriutuvat!

[26493] [kultamunat.jpg] [0.11 MB] [922x452] [] []
kultamunat.jpg

kultamuna

 · 

pakolainen

(47)  · 

pakolaiset

(34)  · 

kultamunat

 · 

kuoriutuminen

 · 

mädätys

(7)  · 

mamutus

(8)  · 

mamu

(210)  · 

mamut

(32)  · 

rikastus

(6)
19.03.2019 16:13:32
#173006 [+-] Piilota Suosittele

>>172992
Sitten voi hyvillä mielin leikata vanhuksilta, lopettaa pari koulua ja lopettaa tiestön hoito, mutta pääseepä anterot taputtamaan karvaisia käsiään yhteen optulan tilastot takataskussa.

19.03.2019 16:49:28
#173023 [+-] Piilota Suosittele

Nauratti päivän Turun Sanomat, jossa todettiin persujen laskelmien menneen perseelleen, koska ”OSA somaleista käy töissä” ei vidu =)

19.03.2019 17:22:54 | 19:29:37
#173070 [+1] Piilota Suosittele

Olen kuullut, että olisi yli 3 miljardia käytettävää valuttaa enemmän jos ei vastaanotettaisi turvapaikanhakijoita. Olen myös kuullut, että turun puukotusta ei olisi tapahtunut jos ei oltaisi otettu turvapaikanhakijoita.

19.03.2019 18:14:12
#173109 [+-] Piilota Suosittele

>>173070 ei olisi enempää rahaa, olisi vähemmän velkaa. Suomalaisten vanhusten takia ei otettaisi velkaa kuin siinä tapauksessa, että se taatusti Alexanderin ja Jyrkin kavereiden taskuun lyhentämöttömänä - ilman sentinkään veronmaksua Suomeen.

19.03.2019 18:15:16
#173113 [+-] Piilota Suosittele

olen kuullut että kaikki minun kanssa eri mieltä olevat pitäisi lahdata. mutta kanssani ei asu kukaan, joten syytän lääkkeitä

20.03.2019 10:13:31
#173436 [+-] Piilota Suosittele

Seuraava askel on koulutus. Luokkakoot kasvavat, rahaa ei riitä kouluille. Opetusjärjestelmä vavahtelee. Suomi putoaa banaanivaltioksi hyvässä tahdissa.

[ 11 viestiä | ]