VHS 4 t3h WINRY VHS 4 t3h WINRY
Iiris ressukka Iiris ressukka
Kissaa Kissaa
ismo ismo
ihana nainen ihana nainen
Vuoden paras värväri Vuoden paras värväri
HS propagandaa. HS propagandaa.
Iltalehti Iltalehti
Bro that's rough Bro that's rough
Pentti köyri Pentti köyri
Pluton viimeinen matka Pluton viimeinen matka
Veriryhmä - Kaikki Pitäisi Tappaa Veriryhmä - Kaikki Pitäisi Tappaa
Kauniit ihmiset Kauniit ihmiset
help help
SDP SDP
Tarpeeton Tarpeeton
The HU - This Is Mongol The HU - This Is Mongol
villasukat villasukat
hyvin heiluu hyvin heiluu
transistria transistria
Säätö Sale Säätö Sale
Slayjerin synttärit Slayjerin synttärit
Lumirulla Lumirulla
3310 3310
 1 035 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.23 MB, 1 tiedosto, 03.04.2019 15:36:11
[ + 10 - | ]

Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa

[27181] [bists.jpg] [0.23 MB] [826x995] [] []
bists.jpg

luolasto inside

 · 

mättö

(66)  · 

pitsa

(55)  · 

oma tekemä

 · 

nom

03.04.2019 15:37:38
#181334 [+-] Piilota Suosittele

Ananaa for the heitters :^)
On muuten oikeesti hyvää jos ei ylikäytä ja kombottaa vaikkapa just sinihomeen kanssa.
100% luomu käsityö voimin itse murjottu paitsi ne täytteet paitsi basilika on oma kasvattama

03.04.2019 15:38:59
#181336 [+-] Piilota Suosittele

>>181333 Emmää käytä myllättyä teurasjätettä mun pistsoissa sori.
Jauhelihaa oisin tunkenu mut siinä vaiheessa ku aloin tekee lättyjä huomasin et se on vielä jääkaapissa. Jäi sitte laittamatta

04.04.2019 04:50:27
#181589 [+-] Piilota Suosittele

>>181496 kaikkeen tottuu kokeilemalla. omalla kohalla oon vaa järkeilly et "hei tästä aineesta X on vitusti reseptejä, sen käytössä voi siis olla perää. otetaanpas tosta joku testiin tieteen nimissä" ja hups keikkaa yhtäkkiä mikä tahansa maistuu. koostumuksilla tai suutuntumilla selittely kuulostaa vaan siltä et ihminen on tottunu hunajaan ja pumpuliin :D

04.04.2019 08:10:18
#181642 [+-] Piilota Suosittele

>>181589
Sinihomejuusto ja oliivit ei nyt vaan sovi minun suuhun. Maistuvat ihan kauheilta. Sienet ei oikeastaan maistu miltään, mutta tuntuvat ällöttäviltä. Ei jatkoon...

[ 11 viestiä | ]