Polkupyöräteline Polkupyöräteline
Ykäsonni kauppaneuvoksena, lääh, vittuh puuh ;))) Ykäsonni kauppaneuvoksena, lääh, vittuh puuh ;)))
Reisitaskut Reisitaskut
Koiraa tervehtimään Koiraa tervehtimään
Siis tä? Siis tä?
Epäinhimillisiä ajatuksia Epäinhimillisiä ajatuksia
Heatley-kissa yskii karvapallon Heatley-kissa yskii karvapallon
Super Sport Super Sport
Wikihow Wikihow
Tuomiojan Erkki Tuomiojan Erkki
Tyttö näyttää mirriä Tyttö näyttää mirriä
hapsi hapsi
Gagarin Gagarin
100% 100%
Hurr durr hurr Hurr durr hurr
Yksi syy traumoihin Yksi syy traumoihin
oranssi paha mies oranssi paha mies
Nuolaisivat ennen kuin tipahti Nuolaisivat ennen kuin tipahti
Dr. Taalasmaa Dr. Taalasmaa
Lujaa Lada Laatua Lujaa Lada Laatua
Huomiohuora Huomiohuora
Minäpä näytän miten pieru sytytetään, pojat. Minäpä näytän miten pieru sytytetään, pojat.
Nigle me this Nigle me this
DMC5 DMC5
 837 näyttökertaa, 9 viestiä, 4.01 MB, 1 tiedosto, 23.04.2019 22:22:46
[ + 2 | ]

Natsisoppaa, kiitos Mestari!

[28484] [20190423_220225.jpg] [4.01 MB] [4128x3096] [] []
20190423_220225.jpg

kana

(136)  · 

keitto

(24)  · 

mestari

(37)  · 

halla-aho

(72)  · 

natsi

(251)  · 

soppa

(12)
23.04.2019 22:31:35
#193161 [+-] Piilota Suosittele

Nyt on kuva tärähtänyt sen verran ettei oikein toimi edukseen.

Maissi-kana-kampapasta tunnistettu, mutta hmm... sipulia ja kermaan tehty?

23.04.2019 22:36:42
#193163 [+-] Piilota Suosittele

>>193162

Hernemaissipaprikaa nyt ei saa käyttää ruuanlaitossa muutenkaan. Herneet ja maissit saa purkeissa erikseen ja tuorepaprikan pilkkominen ei käsiä katko. 3 kertaa parempaakin tulee.

23.04.2019 22:43:51 | 22:44:33
#193168 [+-] Piilota Suosittele

>>193167
Kyllä. Aikoinaan ku mummilla oli mökki ni siellä herneitä yms suoraan puskasta. Marjat ja perunat ja porkkanat ja kaikki kesän herkut suoraan omasta maasta. 6/5

(vai mikskä vituiks niitä hernekasvattimia sanotaan, versoiks tms?)

23.04.2019 22:57:03
#193170 [+-] Piilota Suosittele

193169

Vitusti sipulia ni tulee parempi.

Ainaki tän verra. Enemmänkin voi laittaa oman maun (ei se kissa) mukaan.

26.09.2021 03:04:15
#503969 [+-] Piilota Suosittele

tein joskus kaverin kanssa kännissä ruokaa pasi viherahon tapaan. siä oli makarylliä, kalapuikkoja, lihapullia, makkaraa, raejuustoa, kananmunaa, sipsejä, sieniä, ranskalaisia ja kaikki oli rakennettu lihakeiton jäljellä olevaan liemeen mihin lisättii vettä ja kermaa. saatto siä jotain muutakin olla mitä en muista.
ei hassumpaa, syötiin kaikki, maistu ranskalaisille koko soppa.

[ 9 viestiä | ]