Typical Cats - The Trouble Typical Cats - The Trouble
Uusi korallilaji ilmestynyt Uusi korallilaji ilmestynyt
Porno tekee sinusta beta-vassarin Porno tekee sinusta beta-vassarin
lörs lörs
Kahvin rasterinen hurma Kahvin rasterinen hurma
Mmm... pimeyden voimat! Mmm... pimeyden voimat!
The dark side of burgers The dark side of burgers
Wanderers Wanderers
L. Ron Hubbard mittaa tomaatin kipukynnystä L. Ron Hubbard mittaa tomaatin kipukynnystä
Rannalla. Rannalla.
iines ankka sarjis (itse tehty) iines ankka sarjis (itse tehty)
Nyt meni karhu olut boikottiin Nyt meni karhu olut boikottiin
Puppetmaster Puppetmaster
Lyhyitä ja hassuja Lyhyitä ja hassuja
montakos kaljaa tässä päkissä on, kerro. Tarkemmin en tiedä,sata montakos kaljaa tässä päkissä on, kerro. Tarkemmin en tiedä,sata
papan erehdys papan erehdys
Tieteellinen johtopäätös >:3 Tieteellinen johtopäätös >:3
Vihreät arvot Vihreät arvot
Varatassu :3 Varatassu :3
Psykoosit kahvitauolla Psykoosit kahvitauolla
Majoneesia kiitos Majoneesia kiitos
Pyllyn asettelu Pyllyn asettelu
T U C E V A T U C E V A
kuka mahtaa puhua ? kuka mahtaa puhua ?
 837 näyttökertaa, 9 viestiä, 4.01 MB, 1 tiedosto, 23.04.2019 22:22:46
[ + 2 | ]

Natsisoppaa, kiitos Mestari!

[28484] [20190423_220225.jpg] [4.01 MB] [4128x3096] [] []
20190423_220225.jpg

kana

(136)  · 

keitto

(24)  · 

mestari

(37)  · 

halla-aho

(72)  · 

natsi

(251)  · 

soppa

(12)
23.04.2019 22:31:35
#193161 [+-] Piilota Suosittele

Nyt on kuva tärähtänyt sen verran ettei oikein toimi edukseen.

Maissi-kana-kampapasta tunnistettu, mutta hmm... sipulia ja kermaan tehty?

23.04.2019 22:36:42
#193163 [+-] Piilota Suosittele

>>193162

Hernemaissipaprikaa nyt ei saa käyttää ruuanlaitossa muutenkaan. Herneet ja maissit saa purkeissa erikseen ja tuorepaprikan pilkkominen ei käsiä katko. 3 kertaa parempaakin tulee.

23.04.2019 22:43:51 | 22:44:33
#193168 [+-] Piilota Suosittele

>>193167
Kyllä. Aikoinaan ku mummilla oli mökki ni siellä herneitä yms suoraan puskasta. Marjat ja perunat ja porkkanat ja kaikki kesän herkut suoraan omasta maasta. 6/5

(vai mikskä vituiks niitä hernekasvattimia sanotaan, versoiks tms?)

23.04.2019 22:57:03
#193170 [+-] Piilota Suosittele

193169

Vitusti sipulia ni tulee parempi.

Ainaki tän verra. Enemmänkin voi laittaa oman maun (ei se kissa) mukaan.

26.09.2021 03:04:15
#503969 [+-] Piilota Suosittele

tein joskus kaverin kanssa kännissä ruokaa pasi viherahon tapaan. siä oli makarylliä, kalapuikkoja, lihapullia, makkaraa, raejuustoa, kananmunaa, sipsejä, sieniä, ranskalaisia ja kaikki oli rakennettu lihakeiton jäljellä olevaan liemeen mihin lisättii vettä ja kermaa. saatto siä jotain muutakin olla mitä en muista.
ei hassumpaa, syötiin kaikki, maistu ranskalaisille koko soppa.

[ 9 viestiä | ]