tässä on lämmin tässä on lämmin
Hyvin kulkee Hyvin kulkee
Känni spaghetti Känni spaghetti
Arkistojen kätöistä löyty Arkistojen kätöistä löyty
katuruokaa katuruokaa
Totuus raamatusta Totuus raamatusta
älä koske mun autoon älä koske mun autoon
Uusi tyttöystävä Uusi tyttöystävä
Neuvo miehille Neuvo miehille
mjäy mjäy
sieg fail sieg fail
taitava likka taitava likka
bertin joulu bertin joulu
vitjapallit vitjapallit
TOJOTA TOJOTA
feels börh man feels börh man
kissan mielipide polkupyöräilystä kissan mielipide polkupyöräilystä
postasi luolastoon postasi luolastoon
kivat tissit kivat tissit
need for speed india need for speed india
mutsis mutsis
kuten pyydät kuten pyydät
Setämies raapii mahaa näin kun käsissä on viinapullot Setämies raapii mahaa näin kun käsissä on viinapullot
Pesulla Pesulla
 604 näyttökertaa, 1 viesti, 2.82 MB, 1 tiedosto, 10.05.2019 11:15:56
[ + 0 | ]

Tikkakosken Mannekiinit - Korsuorkesteri


10.05.2019 11:16:36 | 11:18:51
#199934 [+-] Piilota Suosittele

Ol Kainuun korpeen kirkonkylä noussut hiljalleen
Kun piippalakit naapurista saapui tykkeinein
Näin Suomussalmen palavan ja Turjan honkalinna
kun vihollinen hyökkäsi yli järven jäisen pinnan

Siel hiihti sissit suomalaiset KP:t kourissaan
ja vainolaiset kummasteli moista ammuntaa
Nyt ylivoimaa torjuttiin ja yöllä koukattiin,
Kai pakkanenkin auttoi kun me talvi taisteltiin

Tikkakosken uudet aseet oli silloin kova sana,
niitä Suomesta vain oli saatavana
Sus ja Rokan Antti mielissämme elää saa
ne eivät haihdu muistoistamme milloinkaan

Tikkakosken mannekiinit oli rautaa, katajaa
Kainuun synkät korvet heidän kotinaan
Vielä kostuu silmät, muistan urhot Koillismaan,
nyt seisten nostan heille maljan samppanjaa

Näin pantiin este suomalainen tielle Raatteeseen
ja vihulainen asettumaan saatiin aloilleen
Ei paenneet nuo jäätyneet, ol kova pakkastalvi
vaan seisoivat ja katsoivat miten paloi Suomussalmi

Vain savu leijui yllä kylän tuhkaks palanneen
Näen raunioina kirkonkylän, kaiken kadonneen
Mut loppu hyvin, kaikki hyvin, Suomi säästettiin
Ja ritariksi vielä joku sankar leivottiin

Tikkakosken uudet aseet oli silloin kova sana,
niitä Suomesta vain oli saatavana
Sus ja Rokan Antti mielissämme elää saa
ne eivät haihdu muistoistamme milloinkaan

Tikkakosken mannekiinit oli rautaa, katajaa
Kainuun synkät korvet heidän kotinaan
Vielä kostuu silmät, muistan urhot Koillismaan,
nyt seisten nostan heille maljan samppanjaa

Tikkakosken uudet aseet oli silloin kova sana,
niitä Suomesta vain oli saatavana
Sus ja Rokan Antti mielissämme elää saa
ne eivät haihdu muistoistamme milloinkaan

Tikkakosken mannekiinit oli rautaa, katajaa
Kainuun synkät korvet heidän kotinaan
Vielä kostuu silmät kun muistan urhot Koillismaan,
nyt seisten nostan heille maljan samppanjaa

Vielä kostuu silmät, muistan urhot Koillismaan,
nyt seisten nostan heille maljan samppanjaa
Vielä kostuu silmät, muistan urhot Koillismaan,
nyt seisten nostan heille maljan samppanjaa

[ 1 viestiä | ]