Kynttilöintiä Kynttilöintiä
Kiusallista Kiusallista
Hämähäkeilläkään ei aina mene putkeen :( Hämähäkeilläkään ei aina mene putkeen :(
Different People Different People
Eniten paskin kuva Eniten paskin kuva
Kissakuvakokoelma Kissakuvakokoelma
miettiä.png miettiä.png
Luolavaroitus Luolavaroitus
peter peter
Benis :--D Benis :--D
Dramaattinen fobba Dramaattinen fobba
Epic Epic
Poks :D Poks :D
Vanhempi kaljamainos Vanhempi kaljamainos
Kaikki on ihan hyvi :3 Kaikki on ihan hyvi :3
Mieleni tekee burgeria Mieleni tekee burgeria
Alikäytetty kuvakommentti ;__; Alikäytetty kuvakommentti ;__;
Puolen hehtaarin metsä Puolen hehtaarin metsä
Kyllä, varasin parhaan tv-tuolisi. U mad? ;3 Kyllä, varasin parhaan tv-tuolisi. U mad? ;3
Kuvaotokset #17 Kuvaotokset #17
The gods are willing The gods are willing
:3 :3
Puoli-ihmisten invaasio Puoli-ihmisten invaasio
Olen kyllästynyt peleihisi, alamainen. >:3 Olen kyllästynyt peleihisi, alamainen. >:3
 1 320 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.21 MB, 1 tiedosto, 18.05.2019 01:26:26
[ + 9 | ]
👑 Plussatuin 18.05.2019.

Hönö vierailee pupuhuhdassa.

[29699] [hono-pupuhuhdassa....png] [1.21 MB] [487x2809] [] []
hono-pupuhuhdassa....png

hönö

(39)  · 

pupuhuhta

 · 

deequ

 · 

stögis

18.05.2019 04:36:29
#203235 [+-] Piilota Suosittele

Se on kiva kun ostat kaks maxi-askia että kaveritkin saa saunatupakit, ja sitten tuhkiksesta löytyy savukkeitta joista on vedetty puolikkaat poskarit.

Ei sitä tarvitse enää hävetä jos ei polta.

18.05.2019 15:34:11
#203390 [+-] Piilota Suosittele

Puparin paikallisessa pari kertaa aikoinaan poikennut, ja kummallakin kerralla venäläiset ja romanit olivat haastamassa siellä toisilleen jostain naisasioistaan.

18.05.2019 17:38:10
#203431 [+-] Piilota Suosittele

>>203428
Da voi tarkoittaa myös kuten suomenkielessä sanottais pah kyllästymiseen tai turhautumiseen, ja se voi olla myös kysymys kuten "niinkö?"

@Repostnik voi oikasta jos olen väärässä, ja kertoa mahdolliset muut merkitykset.

18.05.2019 17:47:54
#203437 [+-] Piilota Suosittele

>>203431
Niin tuosta päättelin että se voisi tarkoittaa myös "niinkö?". Tuota en edes ole tullut ajatelleeksi, että voisi olla myös sellainen "jep jep, niin varmasti"-merkitys. Varmistakoon Luolaston Venäjän tulkkimme asian :D Onko muuten Venäjän tulkki isolla vai pienellä, eli viitataanko siinä valtioon vai kieleen?

[ 9 viestiä | ]