Lopettakaa kaikki Lopettakaa kaikki
Sydämellä Nevanrannan kaupungista Sydämellä Nevanrannan kaupungista
Old McDonald had a fast-food restaurant chain Old McDonald had a fast-food restaurant chain
Love is strong! Love is strong!
Ylitse muiden! Ylitse muiden!
Crouching cowboy, hidden anal Crouching cowboy, hidden anal
Kiire levähtämään Kiire levähtämään
leg broke leg broke
Mää sit vaa aattelin syyä kunnes kuolen Mää sit vaa aattelin syyä kunnes kuolen
Kävi pieni pipi :3 Kävi pieni pipi :3
Hullupsykoosit tulilla22 Hullupsykoosit tulilla22
Tinderin kermaa osa 2 Tinderin kermaa osa 2
Lauantain mietteet. Lauantain mietteet.
Ollaanko me menossa johonkin :,3 Ollaanko me menossa johonkin :,3
Sankari ainesta Sankari ainesta
Dio seikkailee 4 Dio seikkailee 4
Tänään internetfetissikulmassa: inflaatio Tänään internetfetissikulmassa: inflaatio
Namiankka Namiankka
Tinderin kermaa osa 3 Tinderin kermaa osa 3
Tän takia FP perustettiin Tän takia FP perustettiin
vain pieni sammakko :3 vain pieni sammakko :3
et vain osaa et vain osaa
Spandenx pelle Spandenx pelle
katosi katosi
 803 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.92 MB, 1 tiedosto, 19.05.2019 23:35:39
[ + 7 - | ]

päästäkää minut ulos >:3

[29742] [0.mp4] [0.92 MB] [960x540] [] []

kissa

(5203)  · 

laatikko

(131)
20.05.2019 20:24:54
#204223 [+-] Piilota Suosittele

>>204170

Niinpä ;____________________; >:3

Vakavasti puhuen; ehkä siksi että Mortilla olisi rennompi ja rauhallisempi elämä ja että, ottaen huomioon että kotona ei uskalla päästää liikenteen sekaan seikkailemaan, olisi hieman vähemmän mäy mäytä ;3

21.05.2019 18:43:12 | 22:45:35
#204547 [+-] Piilota Suosittele

>>204170

Käytännöllisyys-syistä. Tuli balliton sopraano-kissa. Sekarotuisen kotikissan ei tarvitsekaan lisääntyä, eikä kusta nurkkiin kiimassa. Se listojen ja karmien repiminen mikä tällä hetkellä tapahtuu kun pikku-prinssi haluaa jecutella riittää ihan hyvin.

:3

21.05.2019 19:30:42
#204577 [+-] Piilota Suosittele

>>204547

Niin hyvää börhserenadia korkealta ja kovaa :3

Biloille bassattu bendele ja börheä diiva ;3 Mutta hyväksyttäköön koska börh :333 Listat ja karmit ovat vain materiaa >:3

22.05.2019 19:47:08 | 19:48:10
#205066 [+-] Piilota Suosittele

>>204547

Listojen repiminen ja Puuha-Peten -tunnari (siksi että jälkimmäisestä oli postattu tänne tämä versio https://luolasto.org/m/20652) sekoittuivat börheästi päässäni ja syntyi kolme eri vaihtoehtoa :333

1)
Purku-Mortti kaiken purkaa

Purku-Mortti tietenkin :3


2)
Börhö-Mortti kaiken börhii

Börhö-Mortti tietenkin :3


3) (joka on hieman aggressiivisempi >:3 )
Kynsi-Mortti kaiken kynsii

Kynsi-Mortti tietenkin >:3


Riippuu mielentilasta mikä kuulostaa parhaalta ;3

Saattaa olla että olen hieman rasittunut, mutta kyllä se taas tästä :DDD Toisaalta börh ja hupsuttelu auttavat kaikkeen, börhhupsuttelusta puhumattakaan :3

[ 21 viestiä | ]