loppukuu lähestyy loppukuu lähestyy
xD xD
Samvais Gay Samvais Gay
Luolastolainen poistuu huoneestaan Luolastolainen poistuu huoneestaan
maahan muuttaja apu apustus maahan muuttaja apu apustus
Joku KERTOI... Joku KERTOI...
onko liskojen yö onko liskojen yö
Tervetuloa ja nyt kanna minut takaisin Tervetuloa ja nyt kanna minut takaisin
Kun Konfederaatio pelasti raskaana olevan Anne Frankin natseilta Kun Konfederaatio pelasti raskaana olevan Anne Frankin natseilta
Pyöräilessä tulee... Pyöräilessä tulee...
Vauhtipasta Vauhtipasta
Minun pizza Minun pizza
feminismi suomessa feminismi suomessa
Nyt on pakko sanoa että en keksinyt otsikkoa tälle Nyt on pakko sanoa että en keksinyt otsikkoa tälle
Kaasutusta. Kaasutusta.
hehehehe hehehehe
Mammanpoika Mammanpoika
Elämän koulu Elämän koulu
Takakenossa uusiin seikkailuihin Takakenossa uusiin seikkailuihin
Jenkki penkki Jenkki penkki
Datailua Datailua
Afrikka haluaa tietää luottokortti tietosi Afrikka haluaa tietää luottokortti tietosi
Laukaiskaa risteilijä-ohjus Laukaiskaa risteilijä-ohjus
Housut Housut
 814 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.92 MB, 1 tiedosto, 19.05.2019 23:35:39
[ + 7 - | ]

päästäkää minut ulos >:3

[29742] [0.mp4] [0.92 MB] [960x540] [] []

kissa

(5209)  · 

laatikko

(131)
20.05.2019 20:24:54
#204223 [+-] Piilota Suosittele

>>204170

Niinpä ;____________________; >:3

Vakavasti puhuen; ehkä siksi että Mortilla olisi rennompi ja rauhallisempi elämä ja että, ottaen huomioon että kotona ei uskalla päästää liikenteen sekaan seikkailemaan, olisi hieman vähemmän mäy mäytä ;3

21.05.2019 18:43:12 | 22:45:35
#204547 [+-] Piilota Suosittele

>>204170

Käytännöllisyys-syistä. Tuli balliton sopraano-kissa. Sekarotuisen kotikissan ei tarvitsekaan lisääntyä, eikä kusta nurkkiin kiimassa. Se listojen ja karmien repiminen mikä tällä hetkellä tapahtuu kun pikku-prinssi haluaa jecutella riittää ihan hyvin.

:3

21.05.2019 19:30:42
#204577 [+-] Piilota Suosittele

>>204547

Niin hyvää börhserenadia korkealta ja kovaa :3

Biloille bassattu bendele ja börheä diiva ;3 Mutta hyväksyttäköön koska börh :333 Listat ja karmit ovat vain materiaa >:3

22.05.2019 19:47:08 | 19:48:10
#205066 [+-] Piilota Suosittele

>>204547

Listojen repiminen ja Puuha-Peten -tunnari (siksi että jälkimmäisestä oli postattu tänne tämä versio https://luolasto.org/m/20652) sekoittuivat börheästi päässäni ja syntyi kolme eri vaihtoehtoa :333

1)
Purku-Mortti kaiken purkaa

Purku-Mortti tietenkin :3


2)
Börhö-Mortti kaiken börhii

Börhö-Mortti tietenkin :3


3) (joka on hieman aggressiivisempi >:3 )
Kynsi-Mortti kaiken kynsii

Kynsi-Mortti tietenkin >:3


Riippuu mielentilasta mikä kuulostaa parhaalta ;3

Saattaa olla että olen hieman rasittunut, mutta kyllä se taas tästä :DDD Toisaalta börh ja hupsuttelu auttavat kaikkeen, börhhupsuttelusta puhumattakaan :3

[ 21 viestiä | ]