Neitsyyden puolustus Neitsyyden puolustus
Kuvakommentti22 Kuvakommentti22
Rasismin syy Rasismin syy
Chris Rock kertoo neekereistä Chris Rock kertoo neekereistä
Washbear Washbear
Hapsin viikonloppu Hapsin viikonloppu
Afganistanilainen Juha juhlimassa Talebanin nousua Afganistanilainen Juha juhlimassa Talebanin nousua
tallahasseessahallat tallahasseessahallat
soti et mä oon valkone :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( soti et mä oon valkone :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Rappuset Rappuset
ihana nainen ihana nainen
Justiinsa Justiinsa
teppo suuttuu auringolle teppo suuttuu auringolle
Voileipää, saatana! Voileipää, saatana!
Purra, uusi Räsänen Purra, uusi Räsänen
missä on mn sämpylät t:sämbylsmies missä on mn sämpylät t:sämbylsmies
Mykkänen aivopieree! Mykkänen aivopieree!
Saanatanan rokottamattomat! Saanatanan rokottamattomat!
neekeri neekeri
Lääketeollisuus tekee vain paalua Lääketeollisuus tekee vain paalua
gg allin gg allin
ilon moista ilon moista
Ähläm Ähläm
Rokottamattomat ovat suurin uhka itselleen Rokottamattomat ovat suurin uhka itselleen
 841 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 31.12.2020 05:27:34
[ + 0 | ]

Siitä ilotulitetta

[50752] [ilotulitus2.jpg] [0.17 MB] [1000x1419] [] []
ilotulitus2.jpg

ilotulite

(17)  · 

hinta

(35)  · 

motonet

31.12.2020 05:59:12
#425465 [+-] Piilota Suosittele

Vois ostaakkin, mutta tuosa näyttäis olevan vähän merkintävirheitä. Hintojen ensimmäisten numeroiden jälkeen kuuluu olla pilkku. Kuten esimerkiksi 1,99 euroa on ihan eri asia kuin 199 euroa. Tästä vois joku huomauttaa Motonettiä ettei tuu vääriä käsityksiä hinnan ja laadun suhteesta.

31.12.2020 08:25:32
#425479 [+-] Piilota Suosittele

Ei edes markka hinnat ollut noin karmeita.
Palttiarallaa 24-26 vuotta sitten 40mk:lla (noin 7€) sai tukkupaketin superkiinalaisia ja niitäkin paukutteli koko illan, siihen päälle tykinlaukaukset 4-5pkt (20-25kpl) 10-12,5mk, thunderkingejä 5pkt (20kpl) 25mk ja joku 18raketin säkki 70mk = noin 150mk (noin 25€).

31.12.2020 11:20:45 | 11:21:46
#425500 [+-] Piilota Suosittele

>>425499
Ja tämä liittyy asiaan miten?
Se voisi Sonjan kyrpiö opetella lukemaan, ennen kuin tulee asian vierestä puhumaan.
Niin ja linkittämään ja vieläpä pistämään asian mukainen linkki, eikä vaan etusivua.

31.12.2020 12:20:44
#425516 [+-] Piilota Suosittele

Miten voi olla ”kaikkien patojen isä ja äiti” ja ”ennen näkemätön kattaus”, mutta sitten jo seuraava pata onkin ”ehdottomasti parasta mitä löytyy”?

Haluaisin vain ampua joulusta säästyneet rahat tuhkana tuuleen, mutta en tiedä mikä on paras :(

31.12.2020 18:42:47
#425589 [+-] Piilota Suosittele

Ohan raketit kivoja katella, nyt kun on enempi ikää ni ei enää ginosta ite ampua... 295€ paukkupaketti 3 minuutiksi, sillä saisin Microshiftin 9 takavaihtajan, Microshiftin vaihdevivun, uuden vaihdevaijerin ja sen kuoren. Lopuilla rahoilla sais niin paljon kaljaa, että osien asennukseen menis viikonloppu ja kännissä kaadutun testilenkin päälle kustantais vielä vaikka yksityisen tohtorikäynnin.

24.06.2021 10:18:47
#474735 [+-] Piilota Suosittele

>>425516

Itseasiassa tästä keskulteltiin duunikaverin kanssa muutama päivä sitten. Sillä on kaveri, joka ei juo, ei polta. Mutta mitä se tekee, harrastaa uutena vuotena rakettikattausta. Pistää kuulemma helposti parikin tuhatta euroa menemään.

Eli jokaisella meistä on harraste tai toimi, jota ei muut voi perustellä järjellä. Alkoholin juomistakaan ei oikein voi perustella. Kurkusta maahan ja sitä rataa. Rööki, savuna ilmaan ja kouhkoihin tervaa.

Mitäs vielä.... Joo onhan niitä.

31.12.2024 04:44:11
#670650 [+-] Piilota Suosittele

Kyllähön nuo on niin hintoja, että viisaat pyytää jne... Kiinassa tosiaan eurolla muutamat vastaavat saa. Tiätäjät tiätää.

[ 12 viestiä | ]