kuume kuume
pinokkio pinokkio
läski läski
synkkä luola synkkä luola
ninja ninja
Ihana nainen Ihana nainen
Luolasto 19vee ei saanut isiltä bemaria Luolasto 19vee ei saanut isiltä bemaria
Tööttäilyä Tööttäilyä
hyvää huomenta hyvää huomenta
täsmä täsmä
laiskis laiskis
selkäranka puuttuu selkäranka puuttuu
meno vitun allah meno vitun allah
oikotie oikotie
kynä hukassa kynä hukassa
minimirriaitaus minimirriaitaus
mitäs surffailet mitäs surffailet
Tissit Tissit
olet homo nyt olet homo nyt
Miten se sattuikin Miten se sattuikin
Onpas uutinen Onpas uutinen
helvetin hauska huvipuisto helvetin hauska huvipuisto
Auton pesua Auton pesua
ystävänpäivä lähestyy ystävänpäivä lähestyy
 829 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 09.03.2022 19:56:41
[ + 2 - | ]

Espanjassa tänään.

[62537] [20220309_185547.jpg] [0.05 MB] [509x480] [] []
20220309_185547.jpg

apupaketti

 · 

polttoaine

(15)  · 

hinta

(35)
10.03.2022 02:26:40
#553921 [+-] Piilota Suosittele

Tännään näky olevan Shellillä 95:n 2,2 jotakin. Pittää kattua kesän kynnyksellä, että laittasko auton vaan seisontaan. Ei tässä oo saatana mittään järkeä. Lähikaupassa koiranmuonapaketin hintaki oli pompsahtanu eurolla edellisestä kerrasta parin viikon takaa. Vuos sitte neljä hampurilaista makso 2 euroa. Sitten nousi 2,2 euroon ja muutama kuukaus sitten 2,4. En yhtään ihmettele vaikka parin viikon päästä ois jo 3 euroa. Lenkin hintahan on jo muutenki noussu pariin/5 euroon. Vittuillessani kävin kattoon kahvin hintoja ja ne oli 6-8 euroa. Ei saatanan saatana.

[ 7 viestiä | ]