nätti tyttö nätti tyttö
Ihana nainen Ihana nainen
Media valehtelee tässäkin uutisessa koko otsikon voimin Media valehtelee tässäkin uutisessa koko otsikon voimin
Herkkutattihillo Herkkutattihillo
Ankka Ankka
mitä tästä opimme mitä tästä opimme
Ehostettu versio vanhasta Ehostettu versio vanhasta
Urqukoodi Urqukoodi
Tällasia videoita näytettiin yli vuosi sitten Wuhanista Tällasia videoita näytettiin yli vuosi sitten Wuhanista
Tutkimus menossa Tutkimus menossa
Rasismin syy Rasismin syy
Sieni video Sieni video
Ajankohtainen ja hyvä haastattelu Ajankohtainen ja hyvä haastattelu
Vanhaa Suomea Vanhaa Suomea
Erikoinen pimputin Erikoinen pimputin
Poikuuden menetys osa 3 Poikuuden menetys osa 3
pekka kabulissa pekka kabulissa
Hiekkaneekerit hieman yliedustettuna Hiekkaneekerit hieman yliedustettuna
Husu ei armahda! Husu ei armahda!
Historia toistaa itseään Historia toistaa itseään
Tatskaesittely Tatskaesittely
Itä-Helsinki Itä-Helsinki
Vielä yksi kierros! Kamaan! Vielä yksi kierros! Kamaan!
Ei jaksa kuin ryypätä Ei jaksa kuin ryypätä
 895 näyttökertaa, 14 viestiä, 1.3 MB, 6 tiedostoa, 05.06.2019 06:26:28
[ + 1 | ]

Piilokuvia (löydätkö?)

[30366] [tiedosto-1.jpg] [0.23 MB] [728x702] [] []
tiedosto-1.jpg
[30365] [tiedosto-2.jpg] [0.32 MB] [728x627] [] []
tiedosto-2.jpg
[30364] [tiedosto-3.jpg] [0.21 MB] [728x822] [] []
tiedosto-3.jpg
[30363] [tiedosto-4.jpg] [0.25 MB] [728x702] [] []
tiedosto-4.jpg
[30362] [tiedosto-5.jpg] [0.14 MB] [728x702] [] []
tiedosto-5.jpg
[30361] [tiedosto-6.jpg] [0.14 MB] [728x465] [] []
tiedosto-6.jpg

asioita

 · 

piilossa

(14)
05.06.2019 08:50:15
#210472 [+-] Piilota Suosittele

Jaa näköjää kissoja piti ettiä. Aikaa meni noin 5min. Eli toi yks mitä jo ilm. spoilasin ja vika oli kyl jotai muuta ku kisse :D

05.06.2019 09:39:35
#210490 [+-] Piilota Suosittele

Pihavahti toimissaan :3 Ja maastobörheät :3 Pienempi on Mortin turkkitoveri, ei ihme ettei Vivistä löytäisi ikinä jos hän ei olisi niin innokas lauleskelija :3

Yksi rötväyspaikka näyttää hieman vaaralliselta ;___; Onneksi kissoilla on nopeat reaktiot :3

05.06.2019 18:50:07 | 18:51:01
#210690 [+-] Piilota Suosittele

>>210688

Kokeilin tässä parvekkeen ikkunan aukaisemista Viviksen parviulkoilujen ajaksi...

Tulos: sydäntäsärkevää huutoa, kun hän kuulee minun ja veljeni katsovan telkkasarjaa ja ei saa itse osallistua...

"WOOOUUWOUUUWOOUUU *grääh*!"

[ 14 viestiä | ]