Varetan tän vaa tästä, ei oo keltää pois Varetan tän vaa tästä, ei oo keltää pois
Sota siat Sota siat
Muodonmuutos Muodonmuutos
Vihreät ja yksityisautoilu Vihreät ja yksityisautoilu
Mummon päivä Mummon päivä
Pepyu Pepyu
Niin hyviä mansikanmollukoita Niin hyviä mansikanmollukoita
Chiquitan mainos Chiquitan mainos
tissit tissit
Matupatja Matupatja
Dead Again Dead Again
Ihana nainen Ihana nainen
Rentoa oleskelua Rentoa oleskelua
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
kissaa ei kiinnosta kissaa ei kiinnosta
Koirat perkele Koirat perkele
pannarin paistoa pannarin paistoa
420 praise it 420 praise it
Työtön Työtön
Farkkupeppu Farkkupeppu
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Antti Pelttari Antti Pelttari
 895 näyttökertaa, 14 viestiä, 1.3 MB, 6 tiedostoa, 05.06.2019 06:26:28
[ + 1 | ]

Piilokuvia (löydätkö?)

[30366] [tiedosto-1.jpg] [0.23 MB] [728x702] [] []
tiedosto-1.jpg
[30365] [tiedosto-2.jpg] [0.32 MB] [728x627] [] []
tiedosto-2.jpg
[30364] [tiedosto-3.jpg] [0.21 MB] [728x822] [] []
tiedosto-3.jpg
[30363] [tiedosto-4.jpg] [0.25 MB] [728x702] [] []
tiedosto-4.jpg
[30362] [tiedosto-5.jpg] [0.14 MB] [728x702] [] []
tiedosto-5.jpg
[30361] [tiedosto-6.jpg] [0.14 MB] [728x465] [] []
tiedosto-6.jpg

asioita

 · 

piilossa

(14)
05.06.2019 08:50:15
#210472 [+-] Piilota Suosittele

Jaa näköjää kissoja piti ettiä. Aikaa meni noin 5min. Eli toi yks mitä jo ilm. spoilasin ja vika oli kyl jotai muuta ku kisse :D

05.06.2019 09:39:35
#210490 [+-] Piilota Suosittele

Pihavahti toimissaan :3 Ja maastobörheät :3 Pienempi on Mortin turkkitoveri, ei ihme ettei Vivistä löytäisi ikinä jos hän ei olisi niin innokas lauleskelija :3

Yksi rötväyspaikka näyttää hieman vaaralliselta ;___; Onneksi kissoilla on nopeat reaktiot :3

05.06.2019 18:50:07 | 18:51:01
#210690 [+-] Piilota Suosittele

>>210688

Kokeilin tässä parvekkeen ikkunan aukaisemista Viviksen parviulkoilujen ajaksi...

Tulos: sydäntäsärkevää huutoa, kun hän kuulee minun ja veljeni katsovan telkkasarjaa ja ei saa itse osallistua...

"WOOOUUWOUUUWOOUUU *grääh*!"

[ 14 viestiä | ]