Wut? Wut?
Selityksen makua Selityksen makua
hei et sinä kuulu sinne :3 hei et sinä kuulu sinne :3
pötkylöitä pötkylöitä
Juutalainen voltti Juutalainen voltti
Hipster Hipster
Netin huiskeimmat huiskautukset Netin huiskeimmat huiskautukset
Ota meidät vastaan, Suomi-kaunotar Ota meidät vastaan, Suomi-kaunotar
Komiat korvat kikkeliskokkelis Komiat korvat kikkeliskokkelis
Normi perjantai Normi perjantai
Neekeri Neekeri
Pornhubin kommenttiosastosta päivää Pornhubin kommenttiosastosta päivää
Fast and Furious Fast and Furious
Kuinka monennen sukupolven köyhä olet? Kuinka monennen sukupolven köyhä olet?
Röyh! Röyh!
bättis & robbari bättis & robbari
Niini-stöö on äijjjä Niini-stöö on äijjjä
hyökkäys :3 hyökkäys :3
tykkää jo etukäteen siitä :3 tykkää jo etukäteen siitä :3
Liftarit Liftarit
uhriutuminen uhriutuminen
kun luulet huijanneeksi systeemiä kun luulet huijanneeksi systeemiä
Mikäs siinä kun kumpikin tykkää Mikäs siinä kun kumpikin tykkää
Gachimuchi kombat Gachimuchi kombat
 748 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 24.11.2018 15:16:05
[ + 4 - | ]

Kakkuja

[20863] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [271x700] [] []
tiedosto.jpg

kasvis

(7)  · 

piilossa

(14)
25.11.2018 09:46:25
#125090 [+-] Piilota Suosittele

>>125032
Ite vihasin vihanneksia pentuna aina kun oli millään tapaa kypsennetty.
Aikuisena omillani asuessa havaitsin että se johtui siitä että kotona sekä koulussa juurekset ja vihannekset oli keitetty/paistettu mauttomaksi mössöksi josta hädintuskin tunnisti enää lajiketta.
Edelleen pidän eniten tuoreeltaan rehuista mutta höyrytetyt tai kevyesti ruskistetut wokkisekotukset yms. maistuu hyvin.

[ 4 viestiä | ]