Olis hyvä kun aina aamuisin ; illalla kiertäis kaikki torit ja puistot sammuneiden deekujen lakaisu auto joka kauhois noi denat lavalle ja kuskais vaikka tarastenjärven käsittelyasemalle. Ei meinaan poliisia näköjään kiinnosta poistaa puistossa lähes 24/7 roikkuvaa örinälaumaa joka poistuu paikalta vain hakeakseen *evästä*, mennäkseen pusikkoon paskalle tai kuselle (kaikkien näkyvillä), tai sateen yllättäessä viereisen leikkipuiston katosten alle tai ostarin sisään mistä vartijat antaa porukalle hetkessä lähdöt kun eivät osaa käyttäytyä.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Suomi
helle
Sunnuntain panttikeräyksen saalis
Juopuneiden puolue
Se oli 3 shotin haaste!
Bruce Willis meripäivillä
Kaubs Piit esittää tarjouksen
Kimmo
Maustoi silakkalooran
Osama bin lager
perjantai
tikkakosken puuhamaa
hittidrinkki
hankkija kisse
Limppumaitoa
Muistakaa ergonomia
Rajua joulua!
Luolaston käyttäjien jalat ja maalaus/piirustuskaapit (kuva 12)