ansa ansa
American Hazbin dad hotel American Hazbin dad hotel
Sonja vauhdissa Sonja vauhdissa
Olkaa hyvät Olkaa hyvät
vituttaa kun käy näin vituttaa kun käy näin
Hämyriin meni Hämyriin meni
Missä aamupala! >:3 Missä aamupala! >:3
Suzuki Love <3 <3 Suzuki Love <3 <3
F-35 piiputtaa sateella. F-35 piiputtaa sateella.
Cook the man some eggs Cook the man some eggs
Kolmannen valtakunnan reivit Kolmannen valtakunnan reivit
Kelpaisi omaan kämppään Kelpaisi omaan kämppään
Cat Stevens Cat Stevens
evakko kuva evakko kuva
Turppikopla Turppikopla
Venäläinen rapumies Venäläinen rapumies
Ihana nainen Ihana nainen
somali hyökkäsi lambin päälle somali hyökkäsi lambin päälle
Ilmastonmuutos on Nightwishin syytä Ilmastonmuutos on Nightwishin syytä
Kultturimarksismi Kultturimarksismi
corona suoja corona suoja
tule kanssani matkalle :3 tule kanssani matkalle :3
Herrasmies ei pidä lukua Herrasmies ei pidä lukua
Lihkku beaivai Sápmi! Lihkku beaivai Sápmi!
 908 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 11.06.2019 21:57:24
[ + 8 | ]

kesän merkki

[30633] [0.jpg] [0.05 MB] [729x903] [] []
0.jpg

mr_pihvi

(25)  · 

juoppo

(87)  · 

puli

 · 

kesä

(48)  · 

olut

(237)
24.05.2020 09:28:15
#346233 [+-] Piilota Suosittele

Olis hyvä kun aina aamuisin ; illalla kiertäis kaikki torit ja puistot sammuneiden deekujen lakaisu auto joka kauhois noi denat lavalle ja kuskais vaikka tarastenjärven käsittelyasemalle. Ei meinaan poliisia näköjään kiinnosta poistaa puistossa lähes 24/7 roikkuvaa örinälaumaa joka poistuu paikalta vain hakeakseen *evästä*, mennäkseen pusikkoon paskalle tai kuselle (kaikkien näkyvillä), tai sateen yllättäessä viereisen leikkipuiston katosten alle tai ostarin sisään mistä vartijat antaa porukalle hetkessä lähdöt kun eivät osaa käyttäytyä.

[ 2 viestiä | ]