PASKA PASKA
Gotta Catch 'Em All Gotta Catch 'Em All
aika typerää aika typerää
Viiksivalluja koti täynnä Viiksivalluja koti täynnä
Veti viivat Veti viivat
Stuntti seis! Nollatkaa simulaatio. Stuntti seis! Nollatkaa simulaatio.
Kannaa ja vihanneksia Kannaa ja vihanneksia
Varmaan vituttaa näin jälkeenpäin Varmaan vituttaa näin jälkeenpäin
Upi rentoutumassa Upi rentoutumassa
mikä lommo mikä lommo
Wat? Wat?
kovvaa kyyttii :D kovvaa kyyttii :D
Osmo ja Merisää Osmo ja Merisää
skarppi upi skarppi upi
Rakkari ohittaa Rakkari ohittaa
Mutta syötyäni tulen antamaan parantavaa kehräysböggäystä :3 Mutta syötyäni tulen antamaan parantavaa kehräysböggäystä :3
Bmw Bmw
Hassu juttu Hassu juttu
hassut kengät hassut kengät
paska juttu paska juttu
Amerikkalainen automainos Amerikkalainen automainos
mlem mlem mlem... mlem mlem mlem...
Opi englantia Opi englantia
Jekku Jekku
 750 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto, 24.07.2019 12:13:18
[ + 2 | ]

Röyh!

[32486] [Screenshot-(1).png] [0.21 MB] [315x323] [] []
Screenshot-(1).png

viivi ja wagner

 · 

röyhtäisy

29.07.2019 19:12:39
#231482 [+-] Piilota Suosittele

>>231465
Se on outo tapa. Hymyilen aina jos joku kyylää. Kassalle olen aina kohtelias ja hymyilen mutta joku saattaisi sanoa käytökseni duuniporukassa tai luolastossa jne. olevan vähintäänkin karkea.

[ 3 viestiä | ]