Muutamia ohjuksia ne sonoo.. Muutamia ohjuksia ne sonoo..
Repostnikin sushia Repostnikin sushia
VKK ...Kremlille. VKK ...Kremlille.
Koko rahan edestä Koko rahan edestä
nismo nismo
Tunnen itteni naiseksi Tunnen itteni naiseksi
Hän ei tehnyt sinulle mitään pahaa ;__; Hän ei tehnyt sinulle mitään pahaa ;__;
valukoira valukoira
bayraktar bayraktar
Yle propagandaa taas 28. Yle propagandaa taas 28.
mörkö sängyn alla mörkö sängyn alla
Onsenyvittukummaon Onsenyvittukummaon
Kuva kullista Kuva kullista
Sleep paralysis Sleep paralysis
vitun mannet vitun mannet
odottaa löytäjäänsä odottaa löytäjäänsä
rene fasel rene fasel
Simo häyhä Simo häyhä
Remmiä perseelle Remmiä perseelle
Vitu ilmasto Vitu ilmasto
hamripulainen hamripulainen
pommi apu pommi apu
mee nyt vittuu mee nyt vittuu
Apuband Apuband
 775 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.42 MB, 1 tiedosto
25.07.2019 23:42:07
[ + 4 | ]

Lohea ja muuta

[32535] [20190725_234009.jpg] [1.42 MB] [2560x1440] [] []
20190725_234009.jpg

juuh elikkäs

(71)
26.07.2019 00:31:18
#230331 [+-] Piilota Suosittele

Joo siis niinko... milloin siellä Jonen grillillä käydään?

Noilla annoksilla ollaan 60-kiloinen, joten jos painoa on enemmän, Jonen tykönä käydään joka päivä hakemassa lounas, päivällinen tai yöpala.

[ 8 viestiä | ]