Ihana nainen Ihana nainen
löysin ruokaa löysin ruokaa
ystävänpäivä lähestyy ystävänpäivä lähestyy
täsmä täsmä
Gyros Gyros
Ihana nainen Ihana nainen
drive-in bussi drive-in bussi
nuuh nuuh nuuh nuuh
matkakass matkakass
t-paitamuotia t-paitamuotia
psyykelelu psyykelelu
Löysä kulli ♫ Löysä kulli ♫
börh börh
mau mau
juustoa juustoa
vaimo hoitaa vaimo hoitaa
katso mitä keksin katso mitä keksin
Hynkkel heimen mainen leedergoos ♫ Hynkkel heimen mainen leedergoos ♫
työnhaku työnhaku
Onpas uutinen Onpas uutinen
Ihana nainen Ihana nainen
Tissit Tissit
koire sanoo ei koire sanoo ei
GLOWNIGGERS GLOWNIGGERS
 555 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.61 MB, 1 tiedosto, 14.11.2024 01:46:31
[ + 0 | ]

tekis kimillekki ihan hyvää

[74736] [moyhy_kim.png] [0.61 MB] [640x640] [] []
moyhy_kim.png

möyhy

(5)  · 

kannabis

(55)  · 

pojoiskorea

 · 

kim yong-un

14.11.2024 15:14:12
#659681 [+-] Piilota Suosittele

>>659651 kaveri laitto just northernlight shivat tulille varmaa joskus ensvuode alussa valmista.. mutta hyvää kannattaa oottaa ja ohan tuota edellisen tuotannon purpleshottiaki ties kuinka saatavilla ja hyvää onki...

14.11.2024 18:40:23
#659730 [+-] Piilota Suosittele

>>659729
Sanotaan näin että jos tuon haluaa tehdä, kandee noudattaa reseptiä. Sitten jos "kakkuja" haluaa tehdä, niin yhdellä muijalla oli helvetin nerokas idea. Se teki siis mokkapaloja, sekä osti marianne karkkeja joita se murskasi sinne sekaan. Näin ollen "se maku" muuttuu aivan täysin, sekä edelleen se on parhaimpia asioita joita oon ikinä maistanut. Huom, olen siis damissakin käynyt, mutta se resepti oli jotain aivan käsittämättömän nerokasta. Suosittelen oikeasti kokeilemaan

14.11.2024 19:04:20
#659732 [+-] Piilota Suosittele

>>659730 voisin kyllä testata, kuulostaa hyvälle. Mokkapaloja kun viimeksi tein niin kuorrute tuli liian löysäksi ja kun kippasin tortun päälle, torttu imas sen kahvisokeri sotkun ja kun ei ollu illasta kaupat auki niin hakasin seuraavana päivänä tomusokeria ja tehin paksumman kuorrutteen ja voi helevetti että oli herkullista, kosteaa ja makeaa, tajunnan räjäyttävä :p vein sitten pellillisen soramonttu tansseihin, keitimmä kahvit ja söimme mokkaruutua. Loppu musiikin soitto ja tanssiminen ja ihmeteltiin miten hyvää siitä tuli siihen asti että tuli uudet soittajat:D

14.11.2024 19:09:25
#659733 [+-] Piilota Suosittele

>>659732
Ne marianne karkit kandee muistaa, se oli avaintekijä jonka huomas maussa. Usein noi ei ole mistään herkullisimmasta päästä, mutta se oli poikkeus. Siis, pelkästään maun takia halusin lisää. Suoraan vaikka pakkasesta, lämmittämättä. Se minttuinen maku syrjäyttää ne vahvemmat aromit.

14.11.2024 19:49:18
#659741 [+-] Piilota Suosittele

>>659740
Juu, joskus nähnyt niitä tiikerikakkuja. Ne hyvin harvoin onnistuu. Tulee sellasta kuivaa pullaa joka murenee pitkin lattioita ja rinnuksia. Siksi noi mokkapalat avaa uuden tyyppisen tekstuurin

[ 10 viestiä | ]