Hys Hys
Ollakko vai eikö olla? Ollakko vai eikö olla?
Halutaan ostaa fregatti Halutaan ostaa fregatti
Hymyhuulet Hymyhuulet
Näin kävi Näin kävi
Luolaston tunnari Luolaston tunnari
Nyt vittu pamputin Nyt vittu pamputin
Olisipa parempi keino... Olisipa parempi keino...
EA logiikka EA logiikka
taputus taputus
>Dong ding :D >Dong ding :D
hehe hehe
Hiiri Hiiri
no miksipä vitussa ei? no miksipä vitussa ei?
se tunne.. ku otatki iltalääkkeet aamulla se tunne.. ku otatki iltalääkkeet aamulla
Jaak Joala: Ne zabyvai! Jaak Joala: Ne zabyvai!
Sektor Gaza: Mne segodnja 30 let Sektor Gaza: Mne segodnja 30 let
Routalempi Routalempi
Vilkaisi aidan taakse Vilkaisi aidan taakse
taputus taputus
spurdo :---------D spurdo :---------D
olit väärässä olit väärässä
Moi :3 Moi :3
Kuvakommentti lähdeviitteiden ja loogisen päättelyn tueksi Kuvakommentti lähdeviitteiden ja loogisen päättelyn tueksi
 672 näyttökertaa, 1 viesti, 0.06 MB, 1 tiedosto, 16.08.2019 21:07:49
[ + 4 | ]

Aromat pärisee

[33239] [0.jpg] [0.06 MB] [316x811] [] []
0.jpg

aroma

 · 

bilbo

(5)
[ 1 viestiä | ]