sammakko sammakko
ag-.plöö ag-.plöö
Uiden kotiin Uiden kotiin
käänteinen onlyfans käänteinen onlyfans
Kissan rakenne on muuttunut Kissan rakenne on muuttunut
valkosipulipatonki valkosipulipatonki
Ihana nainen Ihana nainen
ruokaa ruokaa
se tapahtuu teillekkin se tapahtuu teillekkin
Suklaata Suklaata
hits from the granit hits from the granit
kuumailmapallo kuumailmapallo
Pahin vointi valtio Pahin vointi valtio
kulta hei kulta hei
Pet it >=) Pet it >=)
cool apu cool apu
hukassa hukassa
luolasto luolasto
mikä helvetin chatgpt mikä helvetin chatgpt
Vumpalouska hermoilee Vumpalouska hermoilee
pisuaari pisuaari
Ed, ämmä ja antifasistit Ed, ämmä ja antifasistit
onnellisuus onnellisuus
Muhku Muhku
 1 184 näyttökertaa, 13 viestiä, 1.42 MB, 1 tiedosto, 17.08.2019 11:56:56
[ + 1 | ]
👑 Katsotuin 17.08.2019.

maltillinen ilmastointi

[33261] [0.png] [1.42 MB] [1080x951] [] []
0.png

tietokone

(103)  · 

atk

(34)  · 

kori

(42)
17.08.2019 12:27:55
#236722 [+-] Piilota Suosittele

tossa voi jopa olla huonompi tuuletus kun suljetussa kotelossa koska ilmavirta ei kulje hallitusti koneen läpi vaan puhaltaa vaan vähän miten sattuu osien päälle

17.08.2019 14:19:33
#236787 [+-] Piilota Suosittele

236763 näinhän custom loopin rakentajat sen yleensä tekee, hyvät pumput tosin on melko kalliita aina, paska ei jaksa pumpata ja on äänekäs, vuototakuutakaan niissä ei yleensä ole.

18.08.2019 09:26:30 | 09:28:39
#237088 [+-] Piilota Suosittele

236810 toi on kyllä ihan vesipumppu (huomaa tuo pumppuosa moottorin kyljessä) toki jotkut aggregaatit näyttää samanlaiselta ihan ymmärrettävä virhe. Ja en kyllä itekkään löytäny mitään tietokoneen vesijäähyyn sopivaa pumppua motonetin sivuilta. Mut joo löytyy niitä muualtakin.

19.08.2019 14:42:46 | 14:43:42
#237436 [+-] Piilota Suosittele

236814 millä vitulla saat tosta aggrekaatin? :D


Edit: näemmä joku olikin jo huomauttanut asiasta. Pahoittelut

[ 13 viestiä | ]