Hauskakaupunki Hauskakaupunki
Mr. Creosote Mr. Creosote
eeeeiii me mittää mongoolei olah eeeeiii me mittää mongoolei olah
Karoliinan kosto Karoliinan kosto
Halla-aho-sarjakuvat Halla-aho-sarjakuvat
Vaalirikollinen22 Vaalirikollinen22
Minun. Minun.
o-ou o-ou
Uudet lentokoneistuimet tulevat Uudet lentokoneistuimet tulevat
Jos kamu tahdot olla... Jos kamu tahdot olla...
Akka ja kissa Akka ja kissa
Ha ha Ha ha
Tänään internetfetissikulmassa: inflaatio Tänään internetfetissikulmassa: inflaatio
excellente excellente
Niin hyvää paperia Niin hyvää paperia
Toivo elää Toivo elää
oho tukka lähti oho tukka lähti
Helsingin sanomat, 28.7.1914 Helsingin sanomat, 28.7.1914
Kadonnut piste Kadonnut piste
Elevoituneen makuaistin muumi Elevoituneen makuaistin muumi
Vappunaamari Vappunaamari
Monni menee jälkiliukkaille Monni menee jälkiliukkaille
Nolla perään Nolla perään
Olet epäilyksen alaisena huumon >:3 Olet epäilyksen alaisena huumon >:3
 919 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 28.08.2019 00:17:51
[ + 5 | ]

iltasantiot

[33727] [ilta-sanktiot.jpg] [0.1 MB] [687x960] [] []
ilta-sanktiot.jpg

iltalehti

(26)  · 

media

(26)  · 

sanktio

28.08.2019 06:15:49
#240668 [+-] Piilota Suosittele

>>240653
Yhteiskunnan pitäis antaa hyvinvointiyhteiskunnassa tuki jos olet työtön. Todellisuudessa se ei anna. Sulta kun lähtee yritys, perhe, lapset ja rahatkin, olet 8kk karenssilla koska sinut katsotaan yrityksellä jota ei edes enää ole, toimeentulevaksi. Karenssi koskee myös perustoimeentulotukea jonka pitäisi olla lain takaama viimeinen tuki.

28.08.2019 10:49:16
#240712 [+-] Piilota Suosittele

>>240668 ei se kyllä ihan non mene.. Yrityshommat arvioidaan tapauskohtaisesti ja jos ensisijaisesti jatkat kannattamatonta yritystä niin eivän yvteiskunnan tarvitse sinua tukea.. Se on omaa tyhmyyttäsi.

28.08.2019 11:22:27
#240724 [+-] Piilota Suosittele

>>240712
Mä siirsin yrityksen nimellisesti muualle, koska Suomessa on aika vitun rankkaa olla vastuussa mistään, mutta 8kk ilman tukia opetti kuin nyrkkirauta. Sinä aikana sainkin jo töitä, en vaan ilmottanut kun se kerran sopi työnantajalle.

28.08.2019 11:51:03
#240741 [+-] Piilota Suosittele

>>240724 sun ois pitäny kaataa se konkurssipesä ja ilmottautua työttömäks työnhakijas ei yrittäjillä oo mitää vitun etuoikeuksia täällä maailmassa saada toimeentulotukee helpommin kuin muillakaan

28.08.2019 18:41:24
#240916 [+-] Piilota Suosittele

>>240741
helpommin kuin muillakaan

?

Noh, konkurssipesä se ei ollut. Paloin vaan loppuun pikkuhiljaa.

Yrittäjillä ei ole samanlaista suojaa kuin muilla ihmisillä. Itseäni onnisti hetken ja sitten laitoin lapun luukulle (omistajanvaihdos ja toiminnan lopettaminen). On se vieläkin tallella jos sitä intoutuu jossakin välissä.

28.08.2019 19:25:13
#240964 [+-] Piilota Suosittele

>>240952
Miten sen nyt sulle taittelis.

-YRITYS EI ENÄÄ OLLU MUN NIMISSÄ
-SILLÄ EI OLLUT ENÄÄ TOIMINTAA
-SE EI OLLUT KANNATTAMATON TOIMIESSAAN

Menikö kaaliin?

[ 8 viestiä | ]