Napostelua ja napanderia Napostelua ja napanderia
eye contact eye contact
perc perc
Neekeri Neekeri
juomavinkki juomavinkki
Vettä Vettä
Hiljaa Hiljaa
Kissarykelmä Kissarykelmä
He can't breath He can't breath
Curtbobainin äiti asuu täällä Curtbobainin äiti asuu täällä
Justice has been served Justice has been served
puuhöylä puuhöylä
Joe Biden - C'mon Man (remix) Joe Biden - C'mon Man (remix)
kjeh kjeh kjeh kjeh
Hyvää joulua :3 Hyvää joulua :3
Ilosta mussiikkia väärässä duurissa Ilosta mussiikkia väärässä duurissa
Jäi kiinni Jäi kiinni
He's ready He's ready
kannatus kannatus
Make America Great Again Make America Great Again
Sotalordi Sotalordi
Aukoton argumentti Aukoton argumentti
Sama täällä Sama täällä
In Memoriam In Memoriam
 919 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 28.08.2019 00:17:51
[ + 5 | ]

iltasantiot

[33727] [ilta-sanktiot.jpg] [0.1 MB] [687x960] [] []
ilta-sanktiot.jpg

iltalehti

(26)  · 

media

(26)  · 

sanktio

28.08.2019 06:15:49
#240668 [+-] Piilota Suosittele

>>240653
Yhteiskunnan pitäis antaa hyvinvointiyhteiskunnassa tuki jos olet työtön. Todellisuudessa se ei anna. Sulta kun lähtee yritys, perhe, lapset ja rahatkin, olet 8kk karenssilla koska sinut katsotaan yrityksellä jota ei edes enää ole, toimeentulevaksi. Karenssi koskee myös perustoimeentulotukea jonka pitäisi olla lain takaama viimeinen tuki.

28.08.2019 10:49:16
#240712 [+-] Piilota Suosittele

>>240668 ei se kyllä ihan non mene.. Yrityshommat arvioidaan tapauskohtaisesti ja jos ensisijaisesti jatkat kannattamatonta yritystä niin eivän yvteiskunnan tarvitse sinua tukea.. Se on omaa tyhmyyttäsi.

28.08.2019 11:22:27
#240724 [+-] Piilota Suosittele

>>240712
Mä siirsin yrityksen nimellisesti muualle, koska Suomessa on aika vitun rankkaa olla vastuussa mistään, mutta 8kk ilman tukia opetti kuin nyrkkirauta. Sinä aikana sainkin jo töitä, en vaan ilmottanut kun se kerran sopi työnantajalle.

28.08.2019 11:51:03
#240741 [+-] Piilota Suosittele

>>240724 sun ois pitäny kaataa se konkurssipesä ja ilmottautua työttömäks työnhakijas ei yrittäjillä oo mitää vitun etuoikeuksia täällä maailmassa saada toimeentulotukee helpommin kuin muillakaan

28.08.2019 18:41:24
#240916 [+-] Piilota Suosittele

>>240741
helpommin kuin muillakaan

?

Noh, konkurssipesä se ei ollut. Paloin vaan loppuun pikkuhiljaa.

Yrittäjillä ei ole samanlaista suojaa kuin muilla ihmisillä. Itseäni onnisti hetken ja sitten laitoin lapun luukulle (omistajanvaihdos ja toiminnan lopettaminen). On se vieläkin tallella jos sitä intoutuu jossakin välissä.

28.08.2019 19:25:13
#240964 [+-] Piilota Suosittele

>>240952
Miten sen nyt sulle taittelis.

-YRITYS EI ENÄÄ OLLU MUN NIMISSÄ
-SILLÄ EI OLLUT ENÄÄ TOIMINTAA
-SE EI OLLUT KANNATTAMATON TOIMIESSAAN

Menikö kaaliin?

[ 8 viestiä | ]