et nähnyt mitään :3 et nähnyt mitään :3
tyty tyty
Imaisee pieruja Imaisee pieruja
juomavinkki juomavinkki
Totta Totta
Hapsin koira Hapsin koira
Nimi Nimi
boobs boobs
neko neko
bendeleen ahmaddi :3 bendeleen ahmaddi :3
Pikku oksu Pikku oksu
Äbäläwäbälä! Äbäläwäbälä!
Viettelyä Viettelyä
Paska ankka vetää patjan väliin Paska ankka vetää patjan väliin
Justice has been served Justice has been served
Kultalippu Kultalippu
Pete osti viinaa Pete osti viinaa
Jengi Jengi
Kansanäänestys EU tukipaketista Kansanäänestys EU tukipaketista
wowi ukko wowi ukko
Kusta Kusta
Fortnite Fortnite
puuhöylä puuhöylä
Aktiivimallia Aktiivimallia
@-
 729 näyttökertaa, 8 viestiä, 4.52 MB, 1 tiedosto, 26.09.2019 20:14:15
[ + 0 | ]

iltapala

[34805] [tiedosto.jpg] [4.52 MB] [4128x3096] [] []
tiedosto.jpg

420

(100)  · 

äly

(8)
26.09.2019 21:19:17
#251553 [+-] Piilota Suosittele

Toi näyttää enemmänkin päivälliseltä.
Meikäläisen mysli + yksi keitetty kananmuna taitaa sitten olla pelkkää paskaa tuon rinnalla.

27.09.2019 21:04:56
#252163 [+-] Piilota Suosittele

Joskus sitä vaan on niin nälkä että söisit vaikka häränpalleja. Oisko kebab mitään? Iski näläkä suotana.

[ 8 viestiä | ]