Pöllö ja pillu Pöllö ja pillu
Haluan naiseni samalla tavalla kuin kahvini Haluan naiseni samalla tavalla kuin kahvini
Paras gmod video ikinä Paras gmod video ikinä
mamu sossu mamu sossu
Poliisihevonen syrji vammaista Poliisihevonen syrji vammaista
Se on nyt näin. Se on nyt näin.
rodeo voittaja rodeo voittaja
työnnyn työnnyn
Kerran 1000 vuodessa! Kerran 1000 vuodessa!
asento! asento!
iidazsofia iidazsofia
Längistä! Längistä!
Viherlintu Viherlintu
balkanisaatio balkanisaatio
Itä juttuja Itä juttuja
Isänmaallisuuden asiantuntija Isänmaallisuuden asiantuntija
Ei ole aikaa tauoille Ei ole aikaa tauoille
Näin päästään sisälle parvekkeelta Näin päästään sisälle parvekkeelta
When she changes her bio to single When she changes her bio to single
South Park - Safe Space - "In My Safe Space" South Park - Safe Space - "In My Safe Space"
Treffit Treffit
Terävin poranterästä tehty keittiöveitsi Terävin poranterästä tehty keittiöveitsi
funny hobo funny hobo
XL-farkut ja XXXL-paita XL-farkut ja XXXL-paita
 734 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 21.01.2020 18:57:12
[ + 5 | ]

terve naapurit

[38745] [0.jpg] [0.05 MB] [430x539] [] []
0.jpg

black

(40)  · 

sabbath

21.01.2020 19:24:10
#296976 [+-] Piilota Suosittele

Vanhaa sabbathia ozzylla voisikin kuunnella naapurista, mutta kun se on arttu paskaria, kasimirin vittuvene, keekin kootut, kassi almaa, jvg ja depis moodia + muuta mölyä mitä en tunnista. No onneksi aina klo 22:01 voi käydä rimputtamassa ovikelloa ja muistuttaa talo.oy:n järjestys säännöissä mainitusta hiljaisuudesta ja ihme kyllä se on aina mennyt jakeluun.

21.01.2020 22:24:42
#297087 [+-] Piilota Suosittele

Onneks meillä on vitun hyvät eristeet talosa. Yhesä entisessä ei varmaan ollu etes minkäänlaisia eristeitä. Soli helevettiä sielä olemine. Päivisin saatan ratiota kuunnella hilijasella tai jos oikein innostun niin vähän King Diamondia, mutta sitäki ihimiskorville sopivalla voimakkuuella.

21.01.2020 23:46:03
#297128 [+-] Piilota Suosittele

Mul oli joskus semmone työtön äijä naapurina. Esitteli ittensä naapuri partsilta ja sano et jos on oikeen paska päivä tai ilta ni joskus tulee luukutettuu slayerii. Mut tämä tapahtu vaan kerran siinä 2 vuoden aikana mitä siinä asuin. 4-5 aikaan aamuyöstä siihen sit heräsin, ja lähdin töihin.

[ 6 viestiä | ]