>>303496 Vaikka siinä vitun kärryssä ois 2 rengasta kuten aina meillä siellä missä sellasta pystyy käyttään, se ois pitkin pihoja ja rappusia tai ton mökin seinästä läpi täyslastisena :D
>>303600 Alas jäis useammalta töimieheltä. Metri pari menee vaikka lastina ois muutama sata kiloa paskaa, mut muuten jäis siihen.
Tai en ees tiedä. Betonia vähän isommassa kärryssä (purkujätettä) ja ramppi 1,5m arviolta 25° kulmassa. Tarvis vauhtia. Joo piriä kans mut vauhtia ja kaverin avustaan.
[
10 viestiä
|
]
⭰
Sairaalan logo
Pennut ei mun pelitunteja saa asdfglol
katutaidetta
Junamatka pajeettilandian halki
koulutetut somalit
raha ratkaisee
Ajatollohin naimareissu
Musta enkeli
Toinen korona kuolema
Intian Evel Knievel
Koiran viisaus
Lopetti uransa saatana
Marilyn Manson - If I Was Your Vampire
Koronakaranteenin vastustajat osoittivat mieltään
Kualema surffailee
Jihuu?
Kivenpyörittäjän kylä - Jalmari Pesosen ja kuoleman keskustelu