Sisään vaan Sisään vaan
Voi vittu.. Voi vittu..
kuukerin nelli kuukerin nelli
Arvaa mitä paketissa on. Sisältö selviää jouluna Arvaa mitä paketissa on. Sisältö selviää jouluna
Hyppelevä bendele :3 Hyppelevä bendele :3
Loppuu se röökaaminen Loppuu se röökaaminen
Rajalla Rajalla
Saatana täällä on kylmä! Saatana täällä on kylmä!
Ponille kyytiä Ponille kyytiä
joku piikikäs >:3 joku piikikäs >:3
muna tonne muna tonne
Wait... what? Wait... what?
Mulkoilua Mulkoilua
Kissa 7 Kissa 7
Miestenhuoneen ovi jäi auki Miestenhuoneen ovi jäi auki
posti vois pistää paremmaksi posti vois pistää paremmaksi
Greta on iloinen Greta on iloinen
Uus vaimo!!😂 Uus vaimo!!😂
Paint kalenteri salaisuus 20 Paint kalenteri salaisuus 20
Laivan rakentamista Laivan rakentamista
OMG MÖRKÖ KAAPISSA!! OMG MÖRKÖ KAAPISSA!!
♫lunta tuiskuttaa ja on raikas talvisää♫ ♫lunta tuiskuttaa ja on raikas talvisää♫
Luukku 666 Luukku 666
en tiedä miksi nauroin en tiedä miksi nauroin
 682 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 09.02.2020 17:39:33
[ + 3 - | ]

F-35 piiputtaa sateella.

[39477] [f35.JPG.jpg] [0.08 MB] [630x597] [] []
f35.JPG.jpg

09.02.2020 19:29:52
#304870 [+-] Piilota Suosittele

Otetaan Saab, kun ovat luvanneet valmistusta ja työpaikkoja tänne.

Alas ne kaikki kuitenkin ammutaan 15 minuutissa, jos vaikkapa Venäjän kanssa tulee sota.

10.02.2020 01:34:46
#305077 [+-] Piilota Suosittele

>>305041
Lentäjillä kollektiivisesti josta sitten kenraalien kautta muodostetaan mielipide ja päätetään montako sen tyyppistä lentsikkaa on vara ostaa eduskunnassa.

Armeijalle ei Suomessa liikoja heru, jos vertaa länsimaiseen tasoon, mutta se on tehokas. Pakko ollakkin.

10.02.2020 02:08:00
#305112 [+-] Piilota Suosittele

>>305077 Määrä on puuttunut aina, joten pakonedessä on panostettu tasoon. Toivottavasti se linja jatkuu. Itse fanittaisin jenkkien vehkeitä. Jos kahina tulee nii tuskin vastassa on jenkit, joten huoltovarmuus säilyy.

[ 11 viestiä | ]