Jos venäläiset olis tehneet paluu tulevaisuuteen Jos venäläiset olis tehneet paluu tulevaisuuteen
Kuvaotokset #27 Kuvaotokset #27
Tasapainoinen keittiöapulainen :3 Tasapainoinen keittiöapulainen :3
:) :)
Maikki börheästi ja tuikeasti Pollarit :3 Maikki börheästi ja tuikeasti Pollarit :3
mämmi mämmi
tyhmää paskaa tyhmää paskaa
Renne ja ristejä Renne ja ristejä
Opettaja opettaja, mä tiedän! :3 Opettaja opettaja, mä tiedän! :3
Doping-kohu Doping-kohu
A L A N A L A N
Menee lintassa Menee lintassa
jäätävät setit jäätävät setit
Scorpy Scorpy
Metsäpalo eskaloitui Metsäpalo eskaloitui
Näiden tyttöjen kanssa voisi tanssia esim ostoskärryjä Näiden tyttöjen kanssa voisi tanssia esim ostoskärryjä
seitsemänvuotiaan uroskoiran kastraatio seitsemänvuotiaan uroskoiran kastraatio
JAUHO, VISPILÄ, OMA PERHE! JAUHO, VISPILÄ, OMA PERHE!
vanhuusetu vanhuusetu
Saulin eka selfie Saulin eka selfie
Kissagifejä Kissagifejä
Ozzy Man Reviews: People F#%ked Up By Bulls Ozzy Man Reviews: People F#%ked Up By Bulls
Ismon sukupuolenvaihdos ja hedelmäpsykoosi Ismon sukupuolenvaihdos ja hedelmäpsykoosi
Laita vaan Laita vaan
 642 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 23.08.2018 12:49:09
[ + 2 | ]

Siltsun bändi

[16410] [l5tzy5gj.jpg] [0.09 MB] [450x548] [] []
l5tzy5gj.jpg

23.08.2018 18:37:06 | 18:43:53
#86647 [+-] Piilota Suosittele

86644


No sitten ei ole Siltsu. Aika vekkulilta kuulostaa. Ilmianna se?

Edit: ja eihän se ole tuo Sillanpään pää mestauksessa vielä, mutta veikkaan että "huumetuomiosta huolimatta ymmärtävät fanit" kaikkoaa, jos nämä syytteet osoittautuvat todeksi.

Pitäisin kyllä piripäänä olevaa taiteilijaa, samalla tavalla kuin keikkapaikalla esiintyvää rapajuoppoa ns. huonona työntekijänä.

23.08.2018 19:53:39 | 19:54:33
#86686 [+-] Piilota Suosittele

86654


Vapaamielinen suhtautuminen sinulla vakaviin huumerikoksiin ja rikollisiin.

Tätä lisää kunhan kaikki "maksaa omansa" ja "kenellekkään ei käy mitenkään"?

23.08.2018 21:49:33
#86741 [+-] Piilota Suosittele

86712


Elikkä kaikenlainen huumerikollisuus on mielestäsi sallittua "kunhan ei satuta ketään" ja ei jää kiinni.

Aika liberaali näkökulma. Enpä olisi sinusta uskonut.

23.08.2018 23:44:57
#86792 [+-] Piilota Suosittele

Kaikki taiteilijat on nistejä tai juoppoja. Ootte vaan vitun kateellisia ku teillä ei riitä mielikuvitus mihinkään luovaan vaikka olisitte kuin kännissä. Vitun lahjattomat luuserit.

23.08.2018 23:45:23 | 23:46:05
#86793 [+-] Piilota Suosittele

86755


Sinä et sitten tajua mitä kovien huumeiden kauppa tarkoittaa ja mitä lieveilmiöitä siihen liittyy. Noin lapsellisella ajattelumalleilla ei kannata kutsua ketään typeräksi. Ja tottakai minä sanon mitä tarkoitan "tahallaan".

Oletat ilmeisesti että kaikkien pitäisi hyväksyä sinun mielipiteesi pureskelematta, niin kuin olet ilmeisesti itse tehnyt.

[ 7 viestiä | ]