mesikämmen round two mesikämmen round two
bitch slap bitch slap
trap trap
Laatta piste Laatta piste
Kiukuttaa >:3 Kiukuttaa >:3
poliisi :3 poliisi :3
Kissan puristelua Kissan puristelua
Luolastolainen meinaa saada Luolastolainen meinaa saada
tassuttelua :3 tassuttelua :3
Parranajo kesken Parranajo kesken
Harri Porter Harri Porter
sipilää lyötiin taas sipilää lyötiin taas
et saa sitä >:3 et saa sitä >:3
Paras postaus ikinä Paras postaus ikinä
Luolasto Luolasto
Sergei, harasho Sergei, harasho
Tyhmyys Tyhmyys
Homo, Homompi, Hessu Homo, Homompi, Hessu
Huutista Huutista
Sunnuntain kikkeli Sunnuntain kikkeli
pelaa :3 pelaa :3
mutaatio mutaatio
Bongokisu Bongokisu
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
 874 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 04.03.2020 14:33:33
[ + 11 - | ]

Turvallinen Oulu

[40326] [0.jpg] [0.07 MB] [500x649] [] []
0.jpg

oulu

(64)  · 

raiskaus

(91)
04.03.2020 19:45:53 | 19:46:28
#314242 [+-] Piilota Suosittele

Se on oikeasti jännä, kuinka rauhan vuodet kadottavat ihmisiltä ymmärryksen siihen, millainen pahuus ihmisissä voi asustaa.

Esimerkiksi Puolasta, Tsheikeistä ja Baltian maista tiedämme, että 30 vuotta on liian lyhyt aika - näissä maissa ihmisten pahuus ja ongelmat (esimerkiksi maahantunkeutujien kanssa) tiedostetaan, eikä ylihumanismi tai äärimmäisen vaarallinen sinisilmäisyys ole päässyt valtaan.

Sen sijaan toisen maailmansodan jälkeen rauhassa olleissa maissa on muututtu pullamössöfemakoiksi ja ylihumanismi kukoistaa. Lauletaan käsi kädessä kumbayaata ja oikein annetaan nuoret tytöt uhreiksi maahantunkeutujille. Ongelmien sattuessa ensin syyllistetään tytöt rasismista. Sitten sen jälkeen totuuden levittyä syytetään yhteiskuntaa rasismista, joka on traumatisoinut maahantunkeutujat ja/tai luonut pahan ilmapiirin ja se on ollut syypää.

TIKTOK! HALLLOOO! ONKO SIELLÄ FEMINATSIN PÄÄKOPASSA ENÄÄ YHTÄÄN AIVOSOLUA!

[ 2 viestiä | ]