DOOM Slayer DOOM Slayer
Pääministeri Pääministeri
Upeita venäläisiä klassikoita t. repo Upeita venäläisiä klassikoita t. repo
Uusi musavideo on tulilla Uusi musavideo on tulilla
kunnan työmaa kunnan työmaa
tanssiesitys :3 tanssiesitys :3
Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus
Big Basil Big Basil
Huutista Huutista
Vieraita ja tuttuja tuoksuja Vieraita ja tuttuja tuoksuja
itseluottamusta löytyy itseluottamusta löytyy
Tuijotus Tuijotus
Kouluterveydenhoitajalla. Kouluterveydenhoitajalla.
Tohtori olen CIA Tohtori olen CIA
Siellä se on Siellä se on
KUSIN SUN KEITTOON KUSIN SUN KEITTOON
sitä vaan datataan koko päivä :3 sitä vaan datataan koko päivä :3
Seksikolikko Seksikolikko
Akat amirite? Akat amirite?
Tämä ilmeisesti tekee Jussi Halla-ahosta rasistin? Tämä ilmeisesti tekee Jussi Halla-ahosta rasistin?
buttlhole >:3 buttlhole >:3
Huutista Huutista
ebin suomi ebin suomi
moi kissa :3 moi kissa :3
 738 näyttökertaa, 24 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 05.03.2020 22:19:12
[ + 5 | ]

Corona

[40370] [m_174767.jpg] [0.07 MB] [638x634] [] []
m_174767.jpg

corona

(79)  · 

virus

(39)  · 

starvation

05.03.2020 22:33:27
#314615 [+1] Piilota Suosittele

Ketä kiinnostaa joku ihmisläjä Afrikassa.
Sinne ei niin suurta nälänhätää saada, että populaa tippuis enemmän kuin syntyy.
Oikeastaan ovat aivan itse tilanteensa aiheuttaneet. Valkoinen piru piti häätää neekereitä orjuuttamasta, yrittivät itse ja vituiks män.

05.03.2020 23:27:03
#314637 [+-] Piilota Suosittele

No, korona kun keikkaa Turkin ja Kreikan rajalla tuhansia, niin sitten vasta mekkala alkaa ja Ohisalo laittaa Finnairin kyydittämään heidät kaikki Suomeen piiloutuen itse käsidesipullon taakse.

06.03.2020 01:17:48 | 01:18:16
#314668 [+-] Piilota Suosittele

No jos ne neekerit ei sikiäis nii vitusti ni ruokakin saattais riittää.

Toine kans että ne ei ottas haltuu valkosten pirulaisten maatiloja ja alkas kärsii nälkää parin vuoden päästä. Kumma vitun juttu.

06.03.2020 10:17:01
#314708 [+-] Piilota Suosittele

>>314615
>>314668
Uskovaisille on turha mitään selittää, mutta kokeilkaapa googlata "kolonialismi" ja sen jälkeen "uuskolonialismi".
En usko kuitenkaan teidän älynne riittävän lukemaanne ymmärtämään, joten ei oikeastaan tarvi googlata.

06.03.2020 10:19:42
#314709 [+-] Piilota Suosittele

>>314708
Voisin kertoa sulle jotain afrikan lähihistoriasta ja mitä googlettaa, mutta jos et osaa edes käyttäjätunnusta luoda, niin tuskin älynlahjat on sitä luokkaa että ymmärtäis mistään mitään.

06.03.2020 10:32:55
#314718 [+-] Piilota Suosittele

>>314713
Kuten sanottua, uskovaisille on turha mitään yrittää selittää.
Uskoa ei pysty tiedolla korvaamaan varsinkin kun kyseessä on alemmalla kehitystasolla olevan rodun edustaja.

06.03.2020 11:02:48
#314748 [+-] Piilota Suosittele

>>314743
Jos olet noin saatanan tyhmä ettet näe Leopoldin ja Aleksanterin vallassa mitään eroa, niin turhapa sitä on sinulle sitten selittääkään.

06.03.2020 11:07:45
#314752 [+-] Piilota Suosittele

>>314748
Väität siis todella, että yli sata vuotta sitten ollut diktaattori on syy nykyiseen tilanteeseen?
Rhodesia eli nykyinen Zimbabwe oli eurooppalaisten vallassa hyvin toimeentuleva valtio, mutta valkoinen piru häädettiin pois ja parissa vuodessa maa oli konkassa ja nälänhätä päällä.

08.03.2020 11:09:37
#315619 [+-] Piilota Suosittele

Nälänhätä on vanha juttu. Aikoinaan oli paljonki uutisissa esim. Biafran nälkää näkevistä neekereistä...

[ 24 viestiä | ]