siivoa ihminen nämä :3 siivoa ihminen nämä :3
Syntsärit Syntsärit
Nugs Nugs
Leukoja Leukoja
hyvät housut hyvät housut
When you see it When you see it
Kisläinen? Kisläinen?
Kylpylä on nyt auki Kylpylä on nyt auki
Relax Relax
Laskutoimitus Laskutoimitus
Kuva7 Kuva7
Kamerus Kamerus
Hyvä perä Hyvä perä
venäläistä elämää venäläistä elämää
Sillä aika Brooklynissä Sillä aika Brooklynissä
Upilla on hyvä mieli Upilla on hyvä mieli
Turpa kii, ku mulle puhut. Turpa kii, ku mulle puhut.
sormenpään hikoilua sormenpään hikoilua
Banzai :3 Banzai :3
Murjottu >:3 Murjottu >:3
Äkkiä! Äkkiä!
My liege My liege
Joka yö Joka yö
Kaupassa Kaupassa
 1 012 näyttökertaa, 12 viestiä, 5.53 MB, 1 tiedosto, 28.05.2020 17:45:27
[ + 7 - | ]

Neitsyys menetetty

[43653] [WhatsApp-Video-2020-05-20-at-21.09.21.mp4] [5.53 MB] [576x1024] [43.95s] [] []

pasi

(21)  · 

neitsyys

 · 

menetys

 · 

negge

28.05.2020 21:46:30 | 21:46:57
#347948 [+2] Piilota Suosittele

Ja sitten tulikin 20 metrin vapaapudotus kerrostalon katolta rukoushuutojen saattamana.

Mutta, MUTTA! Propsit neekerille huumorintajusta :)

29.05.2020 01:04:52
#348022 [+-] Piilota Suosittele

Ihan hauska joo, mutta kuka menee kertomaan isälleen että on menettäny neitsyytensä O_o Varsinkin persneitsyytensä.

29.05.2020 01:37:19
#348032 [+-] Piilota Suosittele

>>348022
Mää ainaki kerroin.

>>347950
Hyvä pointti. Kyllä afrikkaan neekereitä mahtuu ja sitten on somalit erikseen. Ei neekereissä oo sinänsä mitään vikaa, kuten ei vaikka tanskalaisissakaan. Käytös ratkasee. Että emmie mikhään rassisti siis oo. Ja voi vittu, niin tosiaan meijjän luokalla oli sillon aikanaan varmaan se koko pohojolan ensimmäinen somali. Viikset oli ku Mariolla melekeen. Mutta mukava ja asiallinen tyyppi. Ei vaan tykänny talavesta, ku meinas paleltua ku oli 10 astetta pakkasta, hehe. Vissiin se oli se maalimankaikkeuvven ainu asiallinen somppu.

29.05.2020 07:34:51
#348052 [+-] Piilota Suosittele

>>348032
Vissiin se oli se maalimankaikkeuvven ainu asiallinen somppu.


On huomattu, että jos heimotoiminta jää pois koko hommasta alkaa ihminen oikeasti kotoutumaan. Mutta jos heimotoimintaa harjoitetaan vielä "uudessa kotimaassa" silloin tavatkin jäävät päälle.
Riippuu paljolto heimosta ja heimon tavoista. Nyt on huomattu mitä heimotapoja on suomeen tuotu.

30.05.2020 01:09:35 | 01:10:20
#348411 [+-] Piilota Suosittele

>>348052
Niinpä. Kaikki maahan rahdattavat nekrut ja mutiaiset pittäis hajasijottaa ja samalla liikkumiskielto ennen ku on muuttunu ihimisen kaltaseksi. Ja se Akhmeddi tais tosiaan olla koko pitäjän ainu neekeri. Se, että ne ängetään kaikki samaan lähiöön ei aiheuta mittään muuta ku sen, että ne jatkaa sitä sammaa neekeröintiään/mutiaisiointiaan prikulleen samalla tavalla ku lähtöpaikassaan. Yks nekru/ähälämi per kymmenen kilometrin matka niin johan rupiaa kottoutuminen onnistummaan.

Ja jos ei, niin kyllä täällä soita riittää.

30.05.2020 09:29:58
#348477 [+-] Piilota Suosittele

>>348411

Nähty on ruotsissa mitä heimokulttuuri saa aikaan. Jengiytymistä, työnteosta ei tietoakaan. Puhos on näistä itäkeskuksen suunnilla olevista lienee hieno esimerkki mitä jengiytyminen tarkoittaa.

[ 12 viestiä | ]