Tädin jääkaapin ovi :3 Tädin jääkaapin ovi :3
Kesä fiilikset. Kesä fiilikset.
Korona on saatanasta Korona on saatanasta
Morena Baccarin pillu Morena Baccarin pillu
Terryllä meni lujaa välillä Terryllä meni lujaa välillä
Korkea asema Korkea asema
En tiennytkään, että Raksapulsu on punapää En tiennytkään, että Raksapulsu on punapää
Julumaa Julumaa
Kissa Kissa
joku feministi varmaan joku feministi varmaan
🤙🥰 🤙🥰
isis spärde isis spärde
Pikkuinen finni Pikkuinen finni
snibeti snap snibeti snap
Tuli sähköpostissa Tuli sähköpostissa
V8 V8
Kalpa fani Kalpa fani
Miten THL johtajat ymmärtää WHO:n suosituksia Miten THL johtajat ymmärtää WHO:n suosituksia
rajavartiolaitos joka toimii rajavartiolaitos joka toimii
kotona kivaa kotona kivaa
Eurostoliitto Eurostoliitto
Onksul Boris homma hanskassa Onksul Boris homma hanskassa
eeh eeh eeh eeeh eeh eeh eeh eeeh
Alaikäban Alaikäban
 1 348 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.42 MB, 1 tiedosto, 17.03.2020 21:03:50
[ + 11 - | ]

Kesä fiilikset.

[40813] [seponkauppamuokattu.png] [1.42 MB] [1200x800] [] []
seponkauppamuokattu.png

sepon kauppa

 · 

olut

(237)  · 

juoppo

(87)  · 

seppo

(37)
17.03.2020 22:06:28
#319530 [+2] Piilota Suosittele

Ai saakeli, tuli mieleen heti Isojoen Vanhankylän Paavolan kyläkauppa ja se kaupassa aina ollut haju... yhdistelmä puhdistusaineita, vähän valskanneita kaljapulloja, moottorisahoista vähän yli tihkunutta bensaa ja lihatiskin tuoretta lihaa...

Voi pojat, olen takaisin 80-luvulla.

Aah.

[ 11 viestiä | ]