hyeenat kiittää hyeenat kiittää
Lentokoneessa on tunnelmaa Lentokoneessa on tunnelmaa
koulutetut somalit koulutetut somalit
niin läski niin läski
Vähä roiskii Vähä roiskii
Stubbin mietteitä Stubbin mietteitä
ovi hyvässä paikassa ovi hyvässä paikassa
maanantai maanantai
disney disney
ongelmia on monenlaisia ongelmia on monenlaisia
allah moskeijalla allah moskeijalla
hieno suoritus hieno suoritus
WELCOME TO THE JUNGLE WELCOME TO THE JUNGLE
leijona leijona
Jutkujen metkut Jutkujen metkut
Ihania naisia Ihania naisia
puhujanpönttö puhujanpönttö
jewtube jewtube
jauhojengi jauhojengi
hieno auto hieno auto
DNA-testin tulos, 30% suomalainen, 10% skandinaavi DNA-testin tulos, 30% suomalainen, 10% skandinaavi
Ihana nainen Ihana nainen
natsikäsi natsikäsi
pyllistelyä pyllistelyä
 1 348 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.42 MB, 1 tiedosto, 17.03.2020 21:03:50
[ + 11 - | ]

Kesä fiilikset.

[40813] [seponkauppamuokattu.png] [1.42 MB] [1200x800] [] []
seponkauppamuokattu.png

sepon kauppa

 · 

olut

(237)  · 

juoppo

(87)  · 

seppo

(37)
17.03.2020 22:06:28
#319530 [+2] Piilota Suosittele

Ai saakeli, tuli mieleen heti Isojoen Vanhankylän Paavolan kyläkauppa ja se kaupassa aina ollut haju... yhdistelmä puhdistusaineita, vähän valskanneita kaljapulloja, moottorisahoista vähän yli tihkunutta bensaa ja lihatiskin tuoretta lihaa...

Voi pojat, olen takaisin 80-luvulla.

Aah.

[ 11 viestiä | ]