moi poliisisetä moi poliisisetä
Roope ryyppää Roope ryyppää
fetapiirakka fetapiirakka
uncle dolan2 uncle dolan2
teko äly ei haluu neekereitä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD teko äly ei haluu neekereitä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Tissi suussa Tissi suussa
allahu akbar allahu akbar
ime silloin munaa ime silloin munaa
onkohan talossa lie hometta jo onkohan talossa lie hometta jo
Helvetti Helvetti
Pätmän Pätmän
ituhippi ituhippi
Vähän piristystä iltaan. Vähän piristystä iltaan.
Mustaa Mustaa
tutkimus tutkimus
Repon lempikolikot: Arktinen hiili Repon lempikolikot: Arktinen hiili
no racism no racism
roope ankan salaisuus roope ankan salaisuus
tyyny tyyny
matkalaiset matkalaiset
hyppy hyppy
Neekeri kännissä Neekeri kännissä
kylpykaveri kylpykaveri
Kiinalaista herkkua Kiinalaista herkkua
 876 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 21.03.2020 09:52:11
[ + 2 | ]

Italia ylireagoi koronaviruksen vuoksi

[40997] [tiedosto.png] [0.05 MB] [809x493] [] []
tiedosto.png

korona

(299)

italia

(45)

thl

(19)
21.03.2020 14:48:02
#320850 [+-] Piilota Suosittele

Sitten edelleen THL:än moni uskoo kuin vuoreen.

Itselläni meni helmikuun lopulla luottamus, kun näki tilanteen kehityksen maailmalla ja nuo lausunnot, joita tuli sitten muitakin. Mm. ettei se Suomeen tule jne.

Kun Iltalehti paljasti, että YT-neuvotteluissa THL:stä on asiantuntijoita heitetty laumoittain pihalle, päättömien lausuntojen syyt näyttäytyivät toisessa valossa. Siellä on tietysti THL täynnä Hyvä Veli -kavereita, oikeiden puolueiden poliittisia broilereita ja muuten vain suojatyöpaikkapalkkaa kerääviä lausuntoautomaatteja, joiden ainoa tarkoitus on palvella puolueita ja himmailla THL:n kuluja (lukuunottamatta Hyvä Veli -porukan palkkoja).

[ 6 viestiä | ]