Pluton viimeinen matka Pluton viimeinen matka
Lesbo mies. Lesbo mies.
Fingerpori Fingerpori
totuus totuus
bettina gräsbeck bettina gräsbeck
Vuoden paras värväri Vuoden paras värväri
liikaa öljyä? liikaa öljyä?
johnny is home johnny is home
Pakolaisia. Kummassa kuvassa oikeita? Pakolaisia. Kummassa kuvassa oikeita?
Itsevaltiaat Itsevaltiaat
:3 :3
Helsinki 30.4 Helsinki 30.4
kaikki mitä jeesus tarvitsee kaikki mitä jeesus tarvitsee
Suunta kääntyy pikkuhiljaa? Suunta kääntyy pikkuhiljaa?
Migreeni jalassa Migreeni jalassa
Jussi Halla-ahon tytär törttöili liikenteessä Jussi Halla-ahon tytär törttöili liikenteessä
NATO NATO
True nudist True nudist
Iida ❤️ Iida ❤️
fismo laitela fismo laitela
Vuh! Vuh!
tuntoa vailla tuntoa vailla
Hapsi rähisee Hapsi rähisee
nevehööd nevehööd
 766 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 02.05.2020 22:26:22
[ + 2 - | ]

Tiiän hyvän kalian. En oo juonu muuta

[42584] [luolastonhomoille.png] [0.07 MB] [1406x1148] [] []
luolastonhomoille.png

homot

(29)

kalja

(270)

olut

(237)

tärkkelys

02.05.2020 22:37:34
#338746 [+-] Piilota Suosittele

suomalaiset oluet on kyllä paskaa verrattuna tsekkiläisiin ja saksalaisiin, jopa kiinalainen tsingtao vie voiton näistä helposti

02.05.2020 22:45:36
#338754 [+-] Piilota Suosittele

>>338749 suomessa ollaan nostettu alkoholiveroa niin monta vuotta, että ei enää voida tehdä kunnon laatua. Suomalaiset oluet oli hyviä vielä 10 vuotta sitten

02.05.2020 22:47:27
#338757 [+-] Piilota Suosittele

>>338753
Mä juon kaikkee viinaa ja välillä hyviä oluita.
Just loppu litran kapteeni morgani ja vodka pullo. Nyt tyydytään valkkariin.
Saksasta on tilattu uusi lasti.

03.05.2020 02:44:41
#338820 [+-] Piilota Suosittele

Koffin "Special Edition" oli se kun jatkettiin vedellä ja nostettiin hintaa. Kaipaan kyllä vanhaa vuoden takaista Koffia.

[ 16 viestiä | ]