28 raigasta ja ravidsevaa es :DDDD 28 raigasta ja ravidsevaa es :DDDD
Ei mutta mikäs se siellä..! Ei mutta mikäs se siellä..!
Läski Paska kirjoittaa internettiin Läski Paska kirjoittaa internettiin
Börholisti Börholisti
Riffe hapoissa Riffe hapoissa
Chad ja virgin nauraa juuri sinulle Chad ja virgin nauraa juuri sinulle
Passion of the Manwhore Passion of the Manwhore
Mössöö! Mössöö!
Räsänen theme Räsänen theme
Laitoin lahjan sulle... Laitoin lahjan sulle...
Jätä munakenno auki, vastaanota kissaa :3 Jätä munakenno auki, vastaanota kissaa :3
Persereikä kuvia pilluämmä Persereikä kuvia pilluämmä
Moi :3 Moi :3
Aja hitaammin. Saatat pelastaa ihmishenkiä Aja hitaammin. Saatat pelastaa ihmishenkiä
Magaronimess Magaronimess
Rovaniemi ei ole Lappia Rovaniemi ei ole Lappia
Agut (vaakku) Agut (vaakku)
Päivän eväät ja varusteet Päivän eväät ja varusteet
Parempi kuin alkuperäinen Parempi kuin alkuperäinen
Jeesus ja Buddha saunassa Jeesus ja Buddha saunassa
kansallissankari kansallissankari
keijosarjis keijosarjis
kissakuvia kissakuvia
Tupakoiva gondola odottaa vastajauhettua kahviaan Tupakoiva gondola odottaa vastajauhettua kahviaan
 931 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.13 MB, 1 tiedosto, 27.05.2020 00:10:07
[ + 4 | ]

amis

[43536] [amis.png] [1.13 MB] [959x640] [] []
amis.png

amis

(36)  · 

9 luokka

27.05.2020 00:57:20
#347232 [+-] Piilota Suosittele

Sitten kolmen vuojen jälkeen, näitten valmistuttua, lukiopoikarunkkarit nöyristelivät näitä Siwan kassalla ja nöyrnyyttivät itsensä, näiden ostaessa vähän paremmissa tienoissa hankitulla rahella vähän Karjalaa :)

27.05.2020 11:59:58
#347372 [+-] Piilota Suosittele

>>347232 lol. lukiolaiset jatkaa opintojaan ja tulee amiksien pomoiksi. amikset kun ei vaan tajuu että lukio on vaan väliaste koulutuksessa. on ne vaan niin tyhmiä. siellä ne amikset seisoo sitten paskasateessa lapion varessa kun insinööreiksi koulutetut lukiolaiset on kivasti lämpimässä ja käskyttävät amiksia.

27.05.2020 20:34:40
#347541 [+-] Piilota Suosittele

>>347372 Aina ku lukiopoika on koulutettu insinööriksi, alkaa sillat sortumaan... Niillä isin pikku puppelipojuilla kun ei ole mitään kosketusta todelliseen työntekoon ja se näkyy. :D

[ 7 viestiä | ]