Ropettamisen baarikäytännöt Ropettamisen baarikäytännöt
K menu salaattijuusto on iha hyvä lisuke K menu salaattijuusto on iha hyvä lisuke
fingerpori fingerpori
Oiskohan tää valmis, pitäkskö vähä enemmän kuumentaa Oiskohan tää valmis, pitäkskö vähä enemmän kuumentaa
Viikate - Maria Magdalena Viikate -  Maria Magdalena
saksa saksa
Muistakaa tallentaa useesti. Muistakaa tallentaa useesti.
On hyvä olla rotta! On hyvä olla rotta!
ne isot erot ne isot erot
HERÄTYS HERÄTYS
OCD painajainen OCD painajainen
chatgpt autossa chatgpt autossa
kanasalaatti kanasalaatti
mimmil vähä issueita mimmil vähä issueita
PIMP MY RIDE PIMP MY RIDE
maanantai maanantai
Ihana nainen Ihana nainen
UWU UWU
All Cats Are Beautiful All Cats Are Beautiful
Arabi_ Arabi_
Calabuig Calabuig
catman catman
NUUH NUUH
Tämäkin on nyt sitten woketettu Tämäkin on nyt sitten woketettu
 610 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 23.06.2020 06:46:32
[ + 4 - | ]

Kipsun donitsikoju

[44560] [0.jpg] [0.06 MB] [600x800] [] []
0.jpg

kissa

(5208)  · 

dunkin donuts

 · 

pahvilaatikko

(31)
23.06.2020 19:03:45 | 19:04:20
#358396 [+-] Piilota Suosittele

I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.

[ 2 viestiä | ]