Eka NN media repostattu Eka NN media repostattu
only in russia only in russia
Fuck! Fuck!
tässä minä olen tässä minä olen
Rogers Rogers
Batman Batman
kissa vai hiiri :3 kissa vai hiiri :3
Höyhenpeitteinen Tyrannosaurus Höyhenpeitteinen Tyrannosaurus
Vaaliehdokas homoavioliitoista Vaaliehdokas homoavioliitoista
Viisikko pukeutuu lateksiin Viisikko pukeutuu lateksiin
Hyi vitun vittu Hyi vitun vittu
Yo-yo Yo-yo
BoB: Lost BoB: Lost
Gondola intissä. Gondola intissä.
Whitney Houston Whitney Houston
Läski-Paska ja homo Läski-Paska ja homo
Pohjoisnappula Pohjoisnappula
feels bad man feels bad man
yes yes
Kantelupukki Kantelupukki
Kun Woody väittää et oot lelu Kun Woody väittää et oot lelu
veturi veturi
aputus suru aputus suru
Huolestuttava mopsi Huolestuttava mopsi
 1 151 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 30.07.2020 14:37:01
[ + 11 - | ]
👑 Katsotuin 30.07.2020.

Kolmas luokka

[45693] [IMG_20200727_131514.jpg] [0.17 MB] [960x952] [] []
IMG_20200727_131514.jpg

30.07.2020 15:19:38 | 15:19:53
#369173 [+-] Piilota Suosittele

Ja sillähän ei tietenkään ole väliä onko kyseessä oikeasti kolmas luokka. Riittää, että joku on jakanut jossain ja sisältö sopii omiin ennakkokäsityksiin.

30.07.2020 17:53:42
#369207 [+2] Piilota Suosittele

Totuuden äärellä tässä ollaan. Mutta ketään ei kiinnosta ja jos kiinnostaa, asiasta ei saa puhua.

Useissa tutkimuksissa on kerrottu, kuinka kaikki passinsa hukanneet "pikkuvesselit" ovatkin reilusti väittämiään vanhempia.

Ikuinen legenda: "Olen 17-vuotias, voin todistaa sen"

30.07.2020 22:50:46
#369377 [+-] Piilota Suosittele

>>369376
Taitaa olla toisinpäin. Mulla kun on varsin hyvät paskapuheen tunnistusaistit ja aina kun ne värähtää, niin on pakko ottaa kantaa. Tätä aika harva rajakki sietää.

30.07.2020 22:59:09
#369383 [+1] Piilota Suosittele

>>369377
Ok :D? Ite veikkaisin että tää on tehty kieli poskessa, mutta voin toki olla väärässä. Jos tos ois klass 7-9 jotain niin vois vaikka ollakki sitä sun ihannoimaa propagandaa, mutta näin saa olla melko antero tasoa jos luulee ettei oo tehty kieli poskess :D

[ 19 viestiä | ]