Kaljantai Kaljantai
Sairaalan logo Sairaalan logo
Hapsi Hapsi
muutama lapsi muutama lapsi
Poikuuden menetys osa 3 Poikuuden menetys osa 3
Typeryksille, eli vassareille faktaa. Typeryksille, eli vassareille faktaa.
tissit tissit
Neitsyyden puolustus Neitsyyden puolustus
Tein lihakeiton Tein lihakeiton
<3 <3
Taittuu Taittuu
Muutama kuva 20. Muutama kuva 20.
Onneksi on omilla aivoillaan ajattelevia nuoria Onneksi on omilla aivoillaan ajattelevia nuoria
tässä on sitä tässä on sitä
Kokoomus Suomen asialla Kokoomus Suomen asialla
ihana nainen ihana nainen
U mad U mad
kutsumattomia vieraita kutsumattomia vieraita
Minä saan sen :3 Minä saan sen :3
Puujumalat Puujumalat
neekeri neekeri
Hyvin hoidettu pojat Hyvin hoidettu pojat
Nigga Nigga
rest in rip litle kid :(((((((((((((((((((( rest in rip litle kid :((((((((((((((((((((
 1 150 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 30.07.2020 14:37:01
[ + 11 - | ]
👑 Katsotuin 30.07.2020.

Kolmas luokka

[45693] [IMG_20200727_131514.jpg] [0.17 MB] [960x952] [] []
IMG_20200727_131514.jpg

30.07.2020 15:19:38 | 15:19:53
#369173 [+-] Piilota Suosittele

Ja sillähän ei tietenkään ole väliä onko kyseessä oikeasti kolmas luokka. Riittää, että joku on jakanut jossain ja sisältö sopii omiin ennakkokäsityksiin.

30.07.2020 17:53:42
#369207 [+2] Piilota Suosittele

Totuuden äärellä tässä ollaan. Mutta ketään ei kiinnosta ja jos kiinnostaa, asiasta ei saa puhua.

Useissa tutkimuksissa on kerrottu, kuinka kaikki passinsa hukanneet "pikkuvesselit" ovatkin reilusti väittämiään vanhempia.

Ikuinen legenda: "Olen 17-vuotias, voin todistaa sen"

30.07.2020 22:50:46
#369377 [+-] Piilota Suosittele

>>369376
Taitaa olla toisinpäin. Mulla kun on varsin hyvät paskapuheen tunnistusaistit ja aina kun ne värähtää, niin on pakko ottaa kantaa. Tätä aika harva rajakki sietää.

30.07.2020 22:59:09
#369383 [+1] Piilota Suosittele

>>369377
Ok :D? Ite veikkaisin että tää on tehty kieli poskessa, mutta voin toki olla väärässä. Jos tos ois klass 7-9 jotain niin vois vaikka ollakki sitä sun ihannoimaa propagandaa, mutta näin saa olla melko antero tasoa jos luulee ettei oo tehty kieli poskess :D

[ 19 viestiä | ]