Hassan poliisina Hassan poliisina
Muutama webm 45 Muutama webm 45
star trek star trek
on tämäkin työmaa on tämäkin työmaa
boobs boobs
8 days a week - Debauchery 8 days a week - Debauchery
“Mikä lottovoitto on saada puolet maksamastaan takaisin?” “Mikä lottovoitto on saada puolet maksamastaan takaisin?”
rahaa ruuassa rahaa ruuassa
Varasto hommia joopa Varasto hommia joopa
Näinkö? Näinkö?
invasion invasion
Fingerpori Fingerpori
Rääkkäystä Rääkkäystä
Thats sikh Thats sikh
Seksi olli Seksi olli
räikköne räikköne
:3 :3
kaava kaava
Koska Hitler Koska Hitler
tykkään laatikosta enemmän :3 tykkään laatikosta enemmän :3
Dead by Daylight - burn Dead by Daylight - burn
Decent Decent
Mitä tähänkin nyt voi sanoa? Mitä tähänkin nyt voi sanoa?
Miten meni niinku omasta mielestä Miten meni niinku omasta mielestä
 958 näyttökertaa, 18 viestiä, 3.63 MB, 1 tiedosto, 18.08.2020 18:30:16
[ + 6 | ]

Risteilymätöt

[46626] [tiedosto.jpg] [3.63 MB] [3096x4128] [] []
tiedosto.jpg

19.08.2020 19:10:18
#376427 [+-] Piilota Suosittele

>>376159
Nälkäsenä kyllä, ja vasta sitten perinteinen joulukonjakki jota vihaan.

>>376301
raa-asta kalasta

Se on kylmäsavustettua ja vahvasti suolattua. Saa siitä silti bakteerit ja muut helpommin kuin tavallisesti kypsennetystä, mutta kun se on niin hyvää. @Kenway on sen arvoinen >:)

19.08.2020 20:54:33
#376493 [+-] Piilota Suosittele

>>376427
Siis kylmäsavuhan ei sitä kalaa kypsytä yhtään vaan se suola. Siis kraavi lohta, mutta silleen kivasti hyrystetty savun maulla. Pidän kraavilohtakin raakana kalana...

20.08.2020 22:57:09
#376826 [+-] Piilota Suosittele

>>376575
Nyt kun mainitsit, tuntuu suurelta räkäklimpiltä suussa. Maku korjaa asian. Mitehän toi mänis rapeana.

>>376816
Ääriajatuksia on monilla. Räkäklimpistä puheenollen, Blue Oystereita en ole koskaan maistanut. Nehän on vittu elossa ku syöt?

[ 18 viestiä | ]