Taidevandalismi Taidevandalismi
Ihan vitun laitonta. Ihan vitun laitonta.
miksi vanha mies ei tule palkatuksi miksi vanha mies ei tule palkatuksi
Terapia Terapia
tekivät itse ja säästi tekivät itse ja säästi
Roast Roast
Protec cat Protec cat
Kahvi Kahvi
söpöä söpöä
Wesley Willis - Rock n roll McDonald's Wesley Willis - Rock n roll McDonald's
Likolahen tarinoita Likolahen tarinoita
nimeni on pirkka ukko nimeni on pirkka ukko
Koodia pukkaa Koodia pukkaa
Ylösalaiskissa Ylösalaiskissa
Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla
K K
Peräaukon venyttelyjä Peräaukon venyttelyjä
Fast Show Fast Show
tanssi tanssi
Hestonin huutikset Hestonin huutikset
Wobbles Wobbles
Punkkari :3 Punkkari :3
älä kääntele vipujani älä kääntele vipujani
me no gusta >:3 me no gusta >:3
 912 näyttökertaa, 9 viestiä, 3 MB, 1 tiedosto, 31.08.2020 20:06:48
[ + 6 | ]

tästä maksaisin yle veroa

[47134] [91066.mp4] [3 MB] [853x480] [41.71s] [] []

show

(8)  · 

paini

(32)  · 

yle

(122)  · 

läimäys

31.08.2020 20:16:55
#382171 [+-] Piilota Suosittele

Tässä hakataan suomalaisten alitajuntaan että valkoinen mies on paha ja sillä verukkeella voi ottaa lisää mamuja.


Perus yle.

01.09.2020 08:09:02
#382326 [+-] Piilota Suosittele

>>382186

Tottakai. Silloin kun sain tukkapöllyä, niin äiteehän repi niin että hiukset lähti päästä. Vai vetikö? Sitten suurempaan kysymykseen: Teinkö enää sitä samaa kuin ennen tukkapöllyä? No en.

01.09.2020 10:12:24
#382339 [+-] Piilota Suosittele

>>382196 >>382326
No lapsi on aikuiseen nähden aika alisteisessa asemassa ja voima voi olla suhteessa aika rajuaki. Joillaki aikuisilla se rankaiseminen vaan menee ikävä kyllä överiksi.

Toki väkivallan uhka sai jo pienenä ajattelemaan kannattaako haistattaa vittua naapurin talkkarille tai heitää kaverin isosiskoa lumipallola...

01.09.2020 10:28:34
#382340 [+-] Piilota Suosittele

Yleensä, jos ei osaa keskustella ja/tai hoitaa asioita kunnioittavasti, niin käytetään väkivaltaa.

Kuinka moni oppii kasvattamaan lapsiaan lyömällä, koska niin tekivät myös vanhempansa?
Kuinka moni saa traumoja lapsena kokemastaan väkivallasta?
Kuinka moni on halunnut huomiota, mutta saaneet väkivaltaa?

Moni lapsi on yllättävän älykäs ja ottaa opikseen, kun osaa puhua heidän kanssaan.
Ja jos ei älyä niin silloin voi olla jossain muussa asiassa vikaa eikä se parane lyömällä.

Lisäksi pitää muistaa, että lapset ovat lapsia.

Olen saanut lapsena piiskaa, tukkapöllyä jne. ja ne eivät tehneet minusta parempaa ihmistä, tosin järkevä puhe on toiminut paljon parempana esimerkkinä ja auktoriteettina.

Jos ei hakkaa lapsiaan, niin se ei tarkoita etteikö välittäisi heistä ja voisi asettaa rajoja.

01.09.2020 11:59:12
#382351 [+-] Piilota Suosittele

>>382340

Samaa henkistä väkivaltaa on ihmiselle, joka saa kenkää. Ei pätkääkään ymärrystä kuinka paljon hallaa se tekee kun lätkäistään norsunluutornista karenssi 3kk päälle. Penniäkään et saa muualtakaan.

Väkivaltaa se on ja semmoista mikä ajaa sitten myös mahdollisesti rikolliselle polulle jos ei tilanne selviä.

[ 9 viestiä | ]