markku korjaa markku korjaa
Voitte jatkaa Voitte jatkaa
Hups.. Hups..
Baby Baby
suomi apu apustus suomi apu apustus
Taivaassa. Taivaassa.
Jotku kuvaukset Jotku kuvaukset
väärinymmärrys väärinymmärrys
EI ollu maailman paras puuhöylä, oli vain ripuli EI ollu maailman paras puuhöylä, oli vain ripuli
hehehehe hehehehe
Alkuperänen Martta meemu sarjii Alkuperänen Martta meemu sarjii
Macka.B Medical Mondays Macka.B Medical Mondays
Vituttaisi olla kyydissä Vituttaisi olla kyydissä
Wemmu Wemmu
Mikä sieltä tulee Mikä sieltä tulee
poistoaine poistoaine
Optiset kaapelit yhteen Optiset kaapelit yhteen
Sikka, Man SIkka Sikka, Man SIkka
Aussi vei paskapostaamisen pitemmälle Aussi vei paskapostaamisen pitemmälle
Edes jotain hyvää tässä tapauksessa. Edes jotain hyvää tässä tapauksessa.
Käännytystyö Käännytystyö
Sukupuolettomat luistimet ja Paska Lappi Sukupuolettomat luistimet ja Paska Lappi
Kun juot liikaa energiajuomaa ja saat pelikioltoa. Kun juot liikaa energiajuomaa ja saat pelikioltoa.
lähiruokaa lähiruokaa
 814 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 03.10.2020 01:59:34
[ + 2 | ]

MAGA Hakkarainen

[48319] [MAGA.jpg] [0.19 MB] [1080x1892] [] []
MAGA.jpg

maga

(61)  · 

hakkarainen

(8)
03.10.2020 02:06:18
#395603 [+-] Piilota Suosittele

Niin, Killary oli aivan hävitysten kauhistus. Mutta eipä tuo Biden myöskään mitään tarjoa (väittelyssä oli kuin seniili kärttyinen vanha äijä). Toivottavasti tulevaisuudessa siellä on oikeasti nuorempi kaveri (ei enää hoitolaitospaikkaa vailla oleva eläkeläinen), jota voikin oikeasti kannattaa, ehdokkaana.

03.10.2020 07:24:35
#395640 [+-] Piilota Suosittele

>>395603
Mutta kukas meille Saulin jälkeen? Caruna Pekkako..?

Mun mielestä ei oo oikein vaihtoehtoja, noh ehkä Vapaavuori, jos lähtis peliin mukaan...

03.10.2020 17:15:44
#395772 [+-] Piilota Suosittele

>>395726
Saarikko puheenjohtajana on ensimmäinen valinta. Toivottavasti ymmärtää vetovoimansa ja vetäytyy, mutta ei nuo muutkaan keskustan vaihtoehdot vakuuta. Pirttilahti..? En oo ikinä kuullukkaan koko ukosta...

03.10.2020 19:40:46
#395826 [+-] Piilota Suosittele

>>395791
Pressan vaaleissa äänestän ihmistä puoluekannasta riippumatta. Ihan vaan siksiki ku ei sillä oikeeta valtaakaan oo ja haluan ulkomaille edustamaan ihan oikean ihmisen...

[ 12 viestiä | ]