kelan konttori irakissa jo valmiina. kelan konttori irakissa jo valmiina.
Ei vedetä käteen Ei vedetä käteen
Blackvomit ja Rapunaama ovat juutalaisia homopedareita Blackvomit ja Rapunaama ovat juutalaisia homopedareita
Yle propagandaa taas 11. Yle propagandaa taas 11.
kontrolli kontrolli
Ipa Ipa
Sauli Sauli
Brain learned Brain learned
tikku tikku
Fingerpori Fingerpori
Sittari Sittari
Eloapinat 2. Eloapinat 2.
kuula maito kuula maito
Täällä kaikki hyvin Täällä kaikki hyvin
B.A.T.M.A.N pelastaa B.A.T.M.A.N pelastaa
Olutkikka kamujen kera Olutkikka kamujen kera
Little piggy Little piggy
Vein tölkkejä Vein tölkkejä
Pyysit lähettämään liimattuna Pyysit lähettämään liimattuna
R.I.P. R.I.P.
i feel pretty i feel pretty
sinne vaan! sinne vaan!
Hyllymbvyör Hyllymbvyör
loppu se dokaaminen loppu se dokaaminen
 656 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.37 MB, 1 tiedosto, 23.10.2024 02:23:25
[ + 1 | ]

pitkoin miljonäärs :D

[74080] [842a124f4cda5092.jpg] [0.37 MB] [1052x1304] [] []
842a124f4cda5092.jpg

trump

(333)  · 

maga

(61)  · 

bitcoin

(6)  · 

meme

(455)
23.10.2024 03:02:46
#654725 [+-] Piilota Suosittele

Aikoinaan mietin että pitäiskö ostaa pitkoinia. En ostanut kun aattelin että €500 on kuitenkin aika paljon yhdestä. 😐

23.10.2024 05:53:50
#654745 [+2] Piilota Suosittele

Aikoinaan pelkästään kun perusti bitcoin lompakon, sai 10BTC, itse louhin ehkä 5BTC, vuonna 2012 myin ne mielestäni hyvällä hinnalla kun sain peräti 30€/1BTC.

Seuraavana vuonna oli arvo jo parhaimmillaan +250€/1BTC, siitä vuosi ja arvo oli parhaimmillaan +1000€/BTC, mutta sen jälkeen onkin arvo heitellyt arvaamattoman paljon, huijarit ja hakkerit varastaneet niitä kaataen vaihtopaikkoja / kryptopankkeja.

Kieltämättä tänä päivänä vituttaa ajatella että sen minkä +12-vuotta sitten myin noin 430€:lla, olisi nyt +900000€, mutta ainoa mitä olen jaksanut pitää pitkään on nokian osake jota ostin Elop flopin jälkeen noin 2,5€:lla / osake ja nyt +12-vuoden jälkeen arvo on +4,2€ / osake, osinkoa on tullut noin 0,02-0,06€ per osake vuosittain.

Kuvittelin vuonna 2011 että nokia nousee kuin feenix, 5 kertaistaa arvonsa parissa vuodessa, 10X viidessä vuodessa ja että osingot on taas tasoa 20€/osake alle 10 v...

23.10.2024 16:55:06
#654784 [+-] Piilota Suosittele

>>654745
Paska säkä kyllä 😐 Jos vois mennä aikaa taaksepäin, olisin laittanut ainakin puolet säästöistäni bitcoiniin koska aikamatkustus saattaa muuttaa tulevaa (teoriassa, käytännössä et nykytietämyksen mukaan voi matkustaa ajassa taakse, vain eteen) ja olisin nyt multimiljonääri, ehkä biljonääri kuten norski ja rasvanaama.

23.10.2024 17:37:48
#654794 [+-] Piilota Suosittele

>>654784
Se on periaatteessa se ja sama, olisin myynyt ne innoissani joka tapauksessa liian aikaisin koska"voittoa, voittoa".
Joku rahoituslaitos ennusti että bitcoin voi olla vuonna 2028 jo +300.000-400.000$, mutta jos se seilaa näin pahasti mitä viimeisen 5 vuoden aikana on nähty, niin kenellä riittää pokeri sijoittaa siihen nykyisellä kurssilla?

24.10.2024 01:21:59
#654894 [+-] Piilota Suosittele

jos mulla olis kaikki bitcoinit mitä silkkitie esitutkintapöytäkirjois listattuna ni olisin varmaa nii rikas et olis varaa ola selvinpäin

[ 6 viestiä | ]